چه زمانی خرید افزونه های وردپرس حق بیمه ارزش دارد؟

چه زمانی خرید افزونه های وردپرس حق بیمه ارزش دارد؟

ما اغلب توسط کاربران پرسیده می شود: چه زمانی ارزش سرمایه گذاری در افزونه های وردپرس حق بیمه است؟

پلاگین ها برخی از دلایل اصلی محبوبیت وردپرس به عنوان بهترین سازنده وب سایت در جهان هستند.

در این مقاله، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد: چه زمانی ارزش خرید افزونه های برتر یا پرداخت شده وردپرس را دارد؟

پلاگین های وردپرس Premium چیست؟

پلاگین های حق بیمه نسخه های پرداخت شده پلاگین های وردپرس با ویژگی های اضافی، پشتیبانی اولویت، مستندات و به روز رسانی های منظم هستند.

شما می توانید در مورد پلاگین های وردپرس با خواندن راهنمای مبتدی ما در پلاگین های وردپرس و نحوه کار انها بیشتر بدانید.

وردپرس به محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی در جهان تبدیل شده است زیرا دارای یک اکوسیستم سالم از پلاگین های رایگان و پرداخت شده است.

در زمان نوشتن این مقاله، بیش از ۵۹،۰۰۰ پلاگین رایگان در دایرکتوری WordPress.org وجود دارد. شما می توانید از این پلاگین های رایگان برای دسترسی به ویژگی های مختلف بدون پرداخت به هر کسی استفاده کنید.

WordPress.org plugins

اغلب، مبتدیان تعجب می کنند که چگونه وردپرس پول در می اورد اگر پلاگین ها رایگان باشند. وردپرس همه این پلاگین ها را ندارد.

از انجا که وردپرس منبع باز است، اکثر این افزونه های رایگان توسط توسعه دهندگان و شرکت های شخص ثالث نوشته شده است. این کسب و کارها و افراد می خواهند به جامعه وردپرس بازگردند و یک کسب و کار ایجاد کنند.

اما مسئله این است که مانند هر نرم افزار دیگری، پلاگین های وردپرس نیز باید به درستی نگهداری و به روز شوند. اگر چه توسعه دهنده فردی ملزم به ارائه پشتیبانی نیست، اکثر انها برای کمک به کاربران و حتی اضافه کردن ویژگی های جدید در صورت درخواست، بالاتر و فراتر می روند.

همانطور که می توانید تصور کنید، همه این چیزها زمان و منابع زیادی را می گیرند. نویسندگان پلاگین اغلب نمی توانند به پلاگین های رایگان توجه مناسب داشته باشند زیرا انها رشد می کنند و یک پایگاه کاربر بزرگتر را دریافت می کنند.

برای برخی از توسعه دهندگان پلاگین، دشوار است که از کار و زندگی شخصی خود برای حفظ یک محصول رایگان در یک دوره طولانی استفاده کنند.

این جایی است که پلاگین های Premium WordPress وارد می شوند.

شما دسترسی به پشتیبانی اختصاصی، به روز رسانی تضمین شده، و ویژگی های حق بیمه برای هزینه صدور مجوز کوچک.

هزینه مجوز نویسندگان پلاگین را با درامد ثابت فراهم می کند، بنابراین انها می توانند محصول را بهبود بخشند و زمان بیشتری را برای رشد کسب و کار پلاگین وردپرس خود اختصاص دهند.

از سوی دیگر، ان را به شما می دهد، مشتری، یک محصول تصفیه شده تر با پشتیبانی قابل اعتماد و به روز رسانی.

گفته می شود، بیایید در مورد زمانی که شما باید خرید افزونه های وردپرس حق بیمه برای وب سایت وردپرس خود را در نظر بگیرید صحبت کنیم.

ایا پلاگین های وردپرس ارزش پول دارند؟

بله، پلاگین های وردپرس حق بیمه ارزش پول دارند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که ویژگی ها یا پشتیبانی ارائه شده توسط یک افزونه حق بیمه برای رشد کسب و کار و وب سایت شما بسیار مهم است.

اگر راهنمای ما در مورد کنترل هزینه یک وب سایت وردپرس را خوانده اید، می دانید که ما طرفدار هزینه های غیر ضروری نیستیم.

ما معتقدیم که اکثر مبتدیان می توانند هزینه های خود را با استفاده از پلاگین های رایگان وردپرس هر زمان که بتوانند کنترل کنند.

نسخه های رایگان برای بسیاری از بهترین پلاگین های وردپرس در بازار وجود دارد. در اینجا فقط چند نمونه از پلاگین های بزرگ وردپرس حق بیمه ارائه نسخه های رایگان و یا lite:

  • WPForms Lite بهترین پلاگین فرم تماس رایگان است.
  • MonsterInsights Lite – نسخه رایگان به شما کمک می کند تا به راحتی Google Analytics را در وردپرس نصب کنید.
  • همه در یک SEO – بهترین پلاگین رایگان وردپرس SEO.
  • WooCommerce – پلاگین تجارت الکترونیک وردپرس برای شروع یک فروشگاه انلاین.
  • SeedProd – بهترین پلاگین صفحه و حالت تعمیر و نگهداری به زودی.

با این حال، همانطور که وب سایت یا کسب و کار شما رشد می کند، شما می خواهید دسترسی به ویژگی های بیشتر، پشتیبانی اولویت و پلاگین های قابل اعتماد که می توانید برای به روز رسانی های منظم حساب کنید.

برای کمک به تصمیم گیری، ما دلایل اصلی سرمایه گذاری در یک افزونه وردپرس را اضافه کرده ایم.

۱. راه حل های خاص وردپرس پلاگین

Specific features

برخی از دسته های پلاگین وردپرس به راه حل های بسیار خاصی می پردازند. به عنوان مثال، ساخت یک وب سایت عضویت یا فروش دوره های انلاین کار سختی است.

پلاگین های رایگان به تنهایی نمی توانند عدالت را برای این راه حل های پیچیده انجام دهند. حتی اگر یک پلاگین رایگان برای این کار پیدا کنید، احتمالا باید افزونه های پرداخت شده را برای حمایت از کسب و کار خریداری کنید.

اگر شما در حال ساخت یک وب سایت است که نیاز به یک قابلیت بسیار خاص / پیشرفته، شما بهتر خواهد بود با یک پلاگین وردپرس حق بیمه.

۲. ویژگی های پیشرفته

Advanced features

در حالی که پلاگین های رایگان برای اکثر وظایف اساسی وجود دارد، شما فقط ویژگی های پیشرفته را در پلاگین های پرداخت شده پیدا خواهید کرد. این امر عمدتا به این دلیل است که ساخت و نگهداری ویژگی های پیشرفته به منابع زیادی نیاز دارد.

به عنوان مثال، در حالی که WPForms Lite مبتدی ترین پلاگین فرم تماس وردپرس است، نسخه حرفه ای WPForms با ویژگی های پیشرفته مانند فرم های ثبت نام کاربر، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها، فرم های پرداخت و غیره همراه است.

۳. پشتیبانی اختصاصی از توسعه دهندگان پلاگین

Dedicated support

پشتیبانی با افزونه های رایگان وردپرس تضمین نمی شود زیرا نویسندگان پلاگین رایگان نیازی به ارائه پشتیبانی ندارند.

اگر تازه به وردپرس می ایید و مهارت برنامه نویسی ندارید، پشتیبانی بسیار مهم می شود. پلاگین های Premium WordPress به شما پاسخ های ایمیل سریع تر برای سوالات پشتیبانی شما می دهد.

۴. مستندات و اموزش های گسترده

Documentation and guides

پلاگین های پرمیوم و پرداخت شده وردپرس مستندات فنی گسترده ای را برای کمک به شما در شروع بدون تماس با پشتیبانی ارائه می دهند.

بسیاری از پلاگین های وردپرس دارای اسناد یا بخش های منابع هستند که می توانید راهنماها، اموزش ها و دستورالعمل های ویدئویی را پیدا کنید. این منابع به شما کمک می کند تا از پلاگین استفاده کنید بدون اینکه منتظر کسی باشید تا به شما کمک کند.

۵. به روز رسانی های منظم و مکرر

Plugin updates

پلاگین های رایگان وردپرس گاهی اوقات توسط توسعه دهندگان خود رها می شوند. این باعث می شود وب سایت شما به اسیب پذیری های امنیتی وردپرس و اشکالات باز شود. گاهی اوقات، شما حتی ممکن است متوجه نشوید که یک افزونه رها شده است تا زمانی که سایت خود را پس از به روز رسانی وردپرس رفتار عجیبی داشته باشید.

پلاگین های Premium WordPress به شما به طور منظم به روز رسانی می کنند تا اشکالات، اشکالات و مهمتر از همه مسائل امنیتی را برطرف کنند. شما مجبور نیستید کاری انجام دهید، زیرا این به روز رسانی ها به طور خودکار در داشبورد وردپرس شما ظاهر می شوند و می توانید انها را فقط با چند کلیک نصب کنید.

۶. ویژگی های جدید و پیشرفت ها

پلاگین های رایگان وردپرس معمولا انگیزه ای برای بهبود و بهبود چیزی که در حال حاضر برای بسیاری از وب سایت ها کار می کند، ندارند.

از سوی دیگر، پلاگین های وردپرس پرداخت شده کسب و کارهایی با رقابت هستند. به منظور ماندن در بالا، انها به طور مداوم بر روی محصولات خود با اضافه کردن ویژگی های جدید و بهبود ویژگی های موجود کار می کنند. بسته به شرایط مجوز شما، بلافاصله به این ویژگی ها دسترسی خواهید داشت.

۷. پشتیبانی از اکوسیستم وردپرس

شرکت های پلاگین Premium WordPress کسب و کارهای کوچک هستند. با خرید مجوز، شما به انها کمک می کنید تا یک کسب و کار پایدار ایجاد کنند که برای خانواده هایشان فراهم می کند و حتی مشاغل جدیدی را در سراسر جهان ایجاد می کند.

پرداخت کوچک شما به توسعه دهندگان کمک می کند تا محصولات قاتل را برای سایر مشاغل کوچک مانند شما ایجاد کنند و اکوسیستم وردپرس را بهبود بخشند (نگاه کنید به: شرکت های با نفوذ در وردپرس)).

سوالات متداول در مورد پلاگین های حق بیمه

ما به بسیاری از سوالات در مورد پلاگین های برتر وردپرس از طریق ایمیل پاسخ داده ایم. برای کمک به شما در پیدا کردن سریع پاسخ، ما لیستی از سوالات متداول را گرداوری کرده ایم.

۱. ایا باید فقط از تمام افزونه های برتر در وب سایت خود استفاده کنم؟

نه، نیازی به استفاده از افزونه های وردپرس پرداخت شده در وب سایت شما نیست. شما فقط باید پلاگین حق بیمه خرید زمانی که شما در واقع به انها نیاز دارید. پلاگین های رایگان زیادی وجود دارند که جایگزین حق بیمه ندارند یا بسیار بهتر از جایگزین های پرداخت شده خود هستند.

۲. چگونه پلاگین های وردپرس را پیدا کنم؟

پلاگین های Premium WordPress در وب سایت رسمی WordPress.org فروخته نمی شوند. شما باید انها را از وب سایت های خود خریداری کنید. اما از انجا که همه این وب سایت ها پراکنده هستند، چگونه می دانید کدام افزونه خوب است؟

این جایی است که WPBeginner می تواند کمک کند. ما بزرگترین سایت منابع وردپرس در اینترنت هستیم. ما به طور مرتب در مورد پلاگین های مختلف رایگان و حق بیمه وردپرس می نویسیم. ما این تحقیق را برای شما انجام می دهیم و در واقع پلاگین را ازمایش می کنیم و ویژگی های ان را با جوانب مثبت و منفی تجزیه می کنیم.

۳. ایا همه پلاگین های وردپرس حق بیمه خوب هستند؟

نه، همه انها عالی نیستند. در واقع، برخی از پلاگین های پرداخت شده می توانند بسیار وحشتناک باشند. به همین دلیل است که قبل از خرید باید انها را به دقت ارزیابی کنید. دریابید که افراد پشت پلاگین چه کسانی هستند، چه نوع شهرتی دارند و افراد دیگر در مورد پلاگین در اینترنت چه می گویند.

هر کاری که انجام می دهید، یک پلاگین پرداخت شده را از یک منبع غیر رسمی مانند Fiverr خریداری نکنید. همیشه پلاگین ها را از وب سایت رسمی نویسنده خریداری کنید تا مطمئن شوید که نسخه ایمن افزونه را خریداری می کنید.

۴. ایا من نیاز به نگه داشتن پرداخت برای پلاگین وردپرس حق بیمه هر سال؟

هنگامی که یک افزونه وردپرس را خریداری می کنید، می توانید تا زمانی که می خواهید از ان استفاده کنید.

پلاگین های Premium WordPress با شرایط مجوز مختلف همراه هستند. رایج ترین دوره صدور مجوز برای ۱ سال به روز رسانی و پشتیبانی است. اگر شما در یک برنامه مجوز سالانه هستید، پلاگین شما همچنان کار خواهد کرد، اما پس از انقضای مجوز شما، به روز رسانی و پشتیبانی دریافت نخواهید کرد.

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چه زمانی باید افزونه های وردپرس را خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *