۱۵ مزیت داشتن فروشگاه آنلاین شخصی

سایت فروشگاهی

در قرن بیست و یکم، هر کارافرین در حال حاضر می داند که فروش محصولات بدون حضور انلاین تقریبا غیرممکن است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این از وبلاگ ما “۱۸ دلیل برای ترویج و فروش محصولات خود را انلاین”. با این حال، هنگام ایجاد کسب و کار خود، این سوال همیشه مطرح می شود – “کجا بهتر است محصولات را در دنیای انلاین بفروشید؟”
دو فرصت کلیدی وجود دارد: فروشگاه انلاین خود و بازار (مانند امازون / eBay).

پس از این ما به شما ۱۵ مزیت برتر داشتن فروشگاه انلاین خود را به جای استفاده از بازارها به عنوان کانال های فروش می گوییم:

  1. هیچ رقابتی در داخل فروشگاه شما وجود ندارد. در مقایسه با بازار، شما نیازی به رقابت با فروشندگان دیگر با محدوده محصول معادل ندارید. هنگامی که تصمیم می گیرید در یک بازار بزرگ ارائه دهید، صدها مارک مشابه با شما نمایش داده می شود، با وجود این واقعیت که محصول شما ممکن است منحصر به فرد و با کیفیت بهتر باشد. محصولات شما ممکن است در میان تعداد زیادی از رقبا گم شود و برای شما دشوار خواهد بود که برای خریدار قابل مشاهده باشد.
  2. تصویر برند خود را کنترل کنید. کار با فروشگاه انلاین خود شما ۱۰۰٪ بر روی نام تجاری خود، طاقچه و مشتری خود تمرکز خواهید کرد. شما می توانید فروشگاه خود را هر طور که می خواهید سفارشی کنید. شما کنترل کامل و ازادی انتخاب طرح، تصاویر، دکمه ها، متن و سایر محتوا را دارید زیرا می خواهید توجه مشتری بالقوه را جلب کنید. فروشگاه انلاین خود شما بزرگترین منبع ارتقاء و نام تجاری خود است.
  3. تعامل مستقیم با خریداران شما قادر خواهید بود به طور مستقیم با خریداران بالقوه خود و مشتریان موجود از طریق فروشگاه انلاین خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید این کار را با چت زنده، ربات های چت یا سایر کانال های پشتیبانی انجام دهید.
  4. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) امکان. بازارهایی مانند امازون حجم بالایی از ترافیک دارند، اما یک موتور جستجو نیز همینطور است. علاوه بر این، ترافیک به یک بازار وب به این معنی نیست که نام تجاری شما هیچ یک از این ترافیک را دریافت خواهد کرد. در فروشگاه انلاین خود شما قادر خواهید بود تا SEO داخلی و خارجی (بهینه سازی موتور جستجو) را همانطور که می خواهید کنترل کنید.
  5. هدف قرار دادن مجدد، فروش و فروش متقابل. برخی از روش های فروش پیشرفته مانند هدف گیری مجدد وجود دارد که به معنای یاداوری بازدید کنندگان از محصولات شما پس از ترک بدون خرید است. این روش به بازدیدکنندگان شما تبلیغات مربوطه را هنگام بازدید از وب سایت های دیگر نشان می دهد و بنابراین انها احتمالا از شرکت شما خرید می کنند. فروش متقابل و فروش متقابل دو روش دیگر برای فروش محصولات بیشتر به خریدار است. فروش متقابل به معنای ارائه یک محصول مرتبط به مشتری است، در حالی که upselling به طور معمول به معنای تجارت به یک نسخه بهتر از انچه خریداری می شود. این تکنیک ها اغلب در فروشگاه انلاین خود استفاده می شود و باعث می شود بازدید کننده بیشتر خرید کند.
  6. پرداخت فوری در حساب بانکی شما. شما لازم نیست برای پرداخت خود را به عنوان در مورد وب سایت های بازار صبر کنید. ارائه دهندگان درگاه پرداخت به طور مستقیم مبلغ را ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب بانکی شما واریز می کنند.
  7. تقریبا حاشیه سود کامل. شما حاشیه سود ۱۰۰٪ را از قیمت محصول خود حفظ خواهید کرد. تنها چیزی که شما باید به اشتراک بگذارید هزینه های دروازه است. شما باید به شرکت های دروازه پرداخت مانند PayPal پرداخت کنید.
  8. استقلال. شما مجبور نیستید با مجموعه ای از قوانین کسی اجرا کنید. بزرگترین خطر بازار این است که انها حق دارند هر محصول یا حساب فروشنده را در هر زمان حذف کنند. همچنین یک لیست طولانی از اقلام ممنوعه وجود دارد که شما نمی توانید در بازار به فروش برسانید. به عنوان مثال، در امازون چنین محدودیت هایی وجود دارد مانند اینکه شما قادر به فروش محصولاتی نیستید که با خدمات ارائه شده توسط امازون رقابت می کنند (برخی از پخش کننده های رسانه ای جریان، دستگاه های دستیار صوتی و لوازم جانبی مرتبط). با فروشگاه انلاین خود، شما فقط از قوانین خود پیروی خواهید کرد.
  9. فضای ازمایشی بیشتر شما قادر خواهید بود با طرح محصول، ارائه، توضیحات، قیمت و غیره برای بهبود تجربه مشتری ازمایش کنید. به طور مشابه شما می توانید نقاط چک در فروشگاه انلاین خود را برای ارزیابی از جایی که ترافیک می اید و جایی که می رود. مشتریان در حال حاضر تجربه برند را به جای تعامل با برند ترجیح می دهند. این نقاط تجربه می تواند به عنوان مثال یک بازی سرگرم کننده برای برنده شدن هر گونه تخفیف یا هر ایده دیگری برای جذب خریداران و وادار کردن انها به خرید باشد.
  10. تجزیه و تحلیل داده ها. بازارها اطلاعاتی را که می توانید در مورد مشتریان و ترافیک خود جمع اوری کنید محدود می کنند. هیچ چیز نمی تواند به اندازه فروشگاه انلاین شما اطلاعات دقیقی به شما بدهد. با پشتیبانی از برخی از ابزارهای تحلیلی، شما هر حرکت ترافیک خود را برای توسعه کسب و کار خود ضبط و تجزیه و تحلیل خواهید کرد.
  11. وفاداری مشتری کمبود وفاداری مشتری در بازار، به دست اوردن مشتریان تکراری را دشوار می کند. فروش از فروشگاه انلاین خود به شما اجازه می دهد تا به دلیل گزینه های اضافی که مشتری شما برای تماس، برقراری ارتباط و یادگیری در مورد محصولات خود دارد، رابطه شخصی تری با مشتری ایجاد کنید. در فروشگاه انلاین خود، استراتژی های بسیاری اغلب برای توسعه روابط مشتری و دستیابی به یک جامعه وفادار اعمال می شود. خریدارانی که به فروشگاه شما می رسند انجا هستند زیرا می خواهند بیشتر در مورد محصول دقیق شما بدانند، نه به این دلیل که انها یک موضوع کلی را بررسی می کنند و بر روی محصولات شما اتفاق افتاده است.
  12. افزایش فرصت های بازاریابی شما می توانید وفاداری مشتریان خود را با ارائه تخفیف به انها پاداش دهید. حتی یک نشانه کوچک قدردانی می تواند راه طولانی را طی کند زمانی که شما شروع به کار می کنید. این امر فروش را افزایش می دهد و پیوندی بین خریدار و برند شما ایجاد می کند. فروشگاه انلاین خود شما را قادر می سازد تا مکالمه را هر طور که می خواهید هدایت کنید: شما می توانید گالری عکس، پادکست ها، اموزش های ویدئویی و غیره داشته باشید. ایجاد یک وبلاگ همچنین می تواند یک راه عالی برای افزایش ترافیک مداوم به فروشگاه شما باشد. همه این فعالیت ها پتانسیل هدایت درامد را دارند.
  13. فروش کسب و کار به کسب و کار (B2B) فروش B2B یکی از سوداورترین راه ها برای فروش محصولات شما است، اما بازارها به طور کامل بر فروش B2C (کسب و کار به مشتری) متمرکز هستند. خریداران B2B استانداردهای بسیار بالایی دارند و اغلب محصولات مشابه را در فواصل تکراری خریداری می کنند. اگر یک خریدار B2B تلاش کند تا این نوع خرید را در امازون انجام دهد، ممکن است با مشکلاتی مانند کیفیت متناقض مواجه شود یا قادر به جستجوی دقیق همان موردی نباشد که دفعه گذشته خریداری کرده است. با فروشگاه انلاین خود، شما انچه را که خریداران B2B به دنبال ان هستند، ارائه می دهید: یک نام تجاری قابل اعتماد و سازگار که انچه را که نیاز دارند ارائه می دهد.
  14. تشخیص. هنگامی که چیزی را از یک بازار خریداری می کنید و کسی می پرسد که ان را از کجا اورده اید، چه می گویید؟ بیشترین تعداد مردم نام بازار را می گویند، نه فروشنده واقعی. هنگامی که مصرف کنندگان از طریق فروشگاه انلاین خود خرید می کنند، احتمال بیشتری وجود دارد که ارجاعات، شناخت و بازخورد بیشتری دریافت کنید زیرا حضور نام تجاری شما بالاتر است.
  15. کانالهای فروش بیشتر اگر کسب و کار شما در بازار است، بیشتر در انجا گیر کرده اید. بسیاری از فروشندگان امازون شروع به تلاش برای اوردن مردم به کانال های جدیدی کردند که ایجاد می کردند و با مشکلات مواجه شدند، زیرا مشتریان به خرید این محصولات در امازون با ان قیمت های ناپایدار عادت کرده بودند. اینها اکنون مشتریان امازون هستند، نه شما. اگر از طریق فروشگاه خود به فروش می رسد، همیشه می توانید هر بازاری را به عنوان یک کانال فروش اضافی اضافه کنید.

نتایج

همانطور که دیده اید، این ۱۵ مزیت داشتن فروشگاه انلاین خود برای کسب و کار شما است. اگر نظر یا سوالی در مورد موارد فوق دارید، از شما دعوت می کنیم با ما تماس بگیرید.
در نهایت، اگر شما اماده برای جهش به داشتن وب سایت / فروشگاه انلاین خود هستید و برای شروع به کمک نیاز دارید، با imajco تماس بگیرید. تیم ما از کارشناسان بر اساس کسب و کار شما و نیازهای ان به شما مشاوره خواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *