چه زمانی واقعا به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز دارید؟ بهترین مدیریت میزبانی وردپرس (۲۰۲۴)

چه زمانی واقعا به میزبانی وردپرس مدیریت شده نیاز دارید؟ بهترین مدیریت میزبانی وردپرس در مقایسه (2024)

ایا شما یک مبتدی وردپرس هستید که تعجب می کند که میزبانی وردپرس مدیریت شده چیست؟

در طول تحقیقات خود، احتمالا با بسیاری از شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده مواجه شده اید و متوجه شده اید که قیمت میزبانی وردپرس مدیریت شده بسیار بالاتر از میانگین میزبانی مشترک است که می توانید ان را به اندازه ۱.۹۹ دلار در هر ماه دریافت کنید.

اگر شما مانند اکثر مردم هستید، احتمالا فکر می کنید: چرا چنین تفاوت قیمت بزرگی وجود دارد؟ ایا میزبانی وردپرس مدیریت شده واقعا خیلی بهتر است؟ ایا من نیاز به برنامه وردپرس مدیریت شده برای سایت خود دارم؟ ایا میزبانی وردپرس ارزش هزینه دارد؟ اگر چنین است، پس کدام یک از بهترین شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده است؟

اگر هر یک از این سوالات را دارید، در جای درستی هستید.

در این مقاله، ما جوانب مثبت و منفی میزبانی وردپرس مدیریت شده را برجسته خواهیم کرد. ما همچنین شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده را با انجام تست های عملکرد مقایسه خواهیم کرد. شما می توانید از تحقیقات، دانش و تجربه ما استفاده کنید تا تصمیم بگیرید که کدام شرکت میزبانی وردپرس برای شما مناسب است.

پس از بررسی دقیق و مقایسه ده ها تن از ارائه دهندگان، ما همچنین بهترین شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده در سال ۲۰۲۴ را انتخاب کرده ایم.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده


SiteGround یکی از محبوب ترین و بالاترین امتیاز ارائه دهنده میزبانی در جامعه وردپرس است. با SiteGround شما قدرت میزبانی وردپرس مدیریت شده را بدون محدودیت هایی که با ارائه دهندگان میزبانی مدیریت شده سنتی همراه است، دریافت می کنید. شما سرورهای سریع سوزان، امنیت درجه یک وردپرس، پشتیبانی متخصص وردپرس ۲۴/۷، به روز رسانی خودکار وردپرس، پشتیبان گیری رایگان، CDN و ابزارهای توسعه دهنده شگفت انگیز مانند مرحله بندی یک کلیک و کنترل نسخه را دریافت می کنید. SiteGround همچنین چندین مرکز داده در ایالات متحده امریکا، اروپا، اسیا و استرالیا ارائه می دهد. ما از SiteGround برای میزبانی وب سایت WPBeginner خود استفاده می کنیم. بالاتر از همه اینها، انها تخفیف ویژه ۶۳٪ برای خوانندگان WPBeginners دارند.

موتور WPصرفه جویی

WPEngine میزبانی VIP وردپرس است. میزبانی بدون دردسر انها سرورهای سریع و قوی را ارائه می دهد که می توانند هر چیزی را اداره کنند. وب سایت شما عملا اثبات هکر است و خدمات مشتری ذهن دمیدن انها باعث می شود شما احساس پادشاه کنید. انها به روز رسانی های امنیتی خودکار، پشتیبان گیری روزانه، نقاط بازیابی یک کلیک، ذخیره سازی خودکار، امنیت سطح بالا، منطقه مرحله بندی یک کلیک و موارد دیگر را ارائه می دهند. WPEngine مانند داشتن یک ارتش از کارشناسان وردپرس در کنار شما برای کمک است. مارک هایی مانند HTC، FourSquare، SoundCloud، Balsamiq و بسیاری دیگر از WPEngine برای میزبانی وردپرس خود استفاده می کنند (فقط می گویند).. اگر شما یک کسب و کار هستید که نمی خواهید با جنبه فنی اجرای وبلاگ خود مقابله کنید، WPEngine راه حل برای شما است. پاداش: در حال حاضر شما تمام تم های ۳۶+ Premium StudioPress و چارچوب Genesis را به صورت رایگان با تمام حساب های WP Engine دریافت می کنید.

هاستینجرصرفه جویی

Hostinger در حال تبدیل شدن به نام شناخته شده در صنعت میزبانی وردپرس است. انها میزبانی مقرون به صرفه، پشتیبانی چت زنده ۲۴/۷ و یک پلت فرم قوی برای میزبانی وب سایت شما را ارائه می دهند. Hostinger همراه با نصب خودکار وردپرس ۱ کلیک، به روز رسانی خودکار مدیریت شده، امنیت پیشرفته، CDN رایگان، شتاب سرعت وردپرس و مهاجرت سایت رایگان است. انها همچنین میزبانی اختصاصی موقعیت جغرافیایی را با انتخاب ۷ مرکز داده در ایالات متحده امریکا، اروپا، اسیا و امریکای جنوبی ارائه می دهند. هاستجر به بیش از ۲۹ میلیون کاربر در ۱۷۸ کشور خدمت می کند. بالاتر از همه اینها، انها تخفیف ویژه ۸۰٪ برای خوانندگان WPBeginner همراه با SSL رایگان و نام دامنه رایگان دارند.

 

یکی از قدیمی ترین میزبان های وب که در سال ۱۹۹۶ اغاز شد، Bluehost به بزرگترین نام تجاری در میزبانی وردپرس تبدیل شده است. انها یک ارائه دهنده خدمات میزبانی توصیه شده “WordPress” هستند. با Bluehost، شما هرگز نباید نگران کند بودن وب سایت خود باشید حتی زمانی که ترافیک زیادی وجود دارد. پشتیبانی متخصص ۲۴/۷ انها همیشه برای کمک به زمانی که شما از تلفن، ایمیل یا چت زنده به ان نیاز دارید، وجود دارد. انها # ۱ در میزبانی وب برای کسب و کارهای کوچک رتبه بندی شده اند. علاوه بر این، انها به کاربران WPBeginner تخفیف منحصر به فرد ۵۰٪، دامنه رایگان، SSL رایگان، CDN رایگان، فایروال امنیتی، سایت های مرحله بندی و سایر ابزارهای dev ارائه می دهند.

دفعات بازدید: بررسی کامل یا Bluehost» 

دریم هاست صرفه جویی

DreamHost به مدت ۱۸ سال بوده است و برای اسان کردن میزبانی وب شناخته شده است. شما یک داشبورد سفارشی، نصب وردپرس ۱ کلیک، به روز رسانی خودکار وردپرس، فضای نامحدود، پهنای باند نامحدود و اس اس دی رایگان دریافت می کنید که سایت شما را ۲۰۰٪ سریعتر می کند. DreamHost بیش از ۱.۵ میلیون وبلاگ و وب سایت وردپرس را پشتیبانی می کند. انها همچنین یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس هستند که به طور رسمی توصیه می شود. کاربران WPBeginner 72٪ تخفیف و یک دامنه رایگان + گواهینامه SSL رایگان دریافت می کنند.

Rocket.net

Rocket.net یک شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده است که یک پلت فرم سریع و قابل اعتماد برای ساخت وب سایت شما ارائه می دهد. بسته بندی شده با یک کنترل پنل اسان تر، امنیت داخلی و بهینه سازی وردپرس، Rocket.net وب سایت شما را افزایش می دهد. اگر به دنبال یک سرویس برتر، سهولت استفاده و پشتیبانی عالی از مشتری هستید، Rocket.net می تواند یک انتخاب عالی برای کسب و کار شما باشد.

بهترین مدیریت مقایسه میزبانی وردپرس (۲۰۲۴)

انتخاب گزینه میزبانی اشتباه می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. هدف از این منابع این است که به شما کمک کند بهترین شرکت میزبانی وردپرس را از ابتدا انتخاب کنید.

مدیریت وردپرس میزبانی ازمون

با تمام این اطلاعات، بسیار اسان است که غرق شوید. پس از خواندن این راهنما، اغلب کاربران به ما ایمیل می دهند و توصیه های شخصی برای میزبانی وردپرس مدیریت شده مناسب برای وب سایت های در حال رشد خود را درخواست می کنند.

برای اسان تر کردن این فرایند، ما یک موتور توصیه میزبانی وردپرس مدیریت شده ایجاد کرده ایم. این مسابقه ساده به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که میزبانی وردپرس مدیریت شده متناسب با نیازهای خاص شما است.

همه شما باید انجام دهید این است که با دقت پاسخ به سوالات در ویجت زیر:

 

 

اگر هنوز هم می خواهید در انتخاب یک شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده کمک شخصی دریافت کنید، پس از ان احساس رایگان برای رها کردن یک پیام با استفاده از فرم تماس ما. یکی از اعضای تیم ما در عرض ۲۴ ساعت به شما خواهد رسید.

مدیریت دقیق وردپرس میزبانی وب مقایسه عملکرد

دلیل اینکه کاربران WPBeginner به ما اعتماد دارند این است که بررسی های ما نتیجه ازمایش های زمان واقعی، داده های دقیق و استفاده واقعی است.

به جای تکیه بر اطلاعات موجود در وب سایت شرکت میزبانی، ما در واقع برای ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده ثبت نام می کنیم تا خدمات خود را به درستی ازمایش کنیم.

ما از ابزارهای معیار حرفه ای استفاده می کنیم و ازمایش های کاملی را برای اندازه گیری عملکرد، مقیاس پذیری و قابلیت اطمینان هر ارائه دهنده انجام می دهیم.

برای اطمینان از اینکه ازمایشات ما در تمام شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده دقیق است، ما با هر شرکت میزبانی ثبت نام می کنیم و یک وب سایت نمونه ایجاد می کنیم. بعد، ما یک تم پیش فرض را نصب می کنیم و سایت را با داده های ساختگی از جمله تصاویر و رسانه ها پر می کنیم. به این ترتیب سایت تست ما شبیه یک وب سایت متوسط وردپرس است.

در اینجا تجزیه و تحلیل فرایند ازمایش گام به گام ما است.

اول، ما سرعت وب سایت را در چندین شرکت میزبانی وردپرس مدیریت می کنیم. ما از Pingdom برای این ازمایش استفاده می کنیم که یک سرویس تست سرعت وب سایت پیشرو در صنعت است.

بعد، ما ازمایش می کنیم که چگونه یک شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده در اوج ترافیک انجام می شود. برای این کار ما از تست استرس K6 و سرویس تاثیر بار برای ارسال کاربران مجازی (VU) به هر وب سایت استفاده می کنیم و می بینیم که سرور میزبانی چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را در یک زمان اداره می کند.

اخرین، اما نه کم، ما از سرویس Bitcatcha برای ازمایش زمان پاسخ سرور در مکان های جغرافیایی متعدد از جمله ایالات متحده، لندن، سنگاپور، سائوپائولو، هند، سیدنی و ژاپن استفاده می کنیم. این به ما کمک می کند تا تصمیم بگیریم که کدام میزبانی وردپرس مدیریت شده برای کدام موقعیت جغرافیایی بهتر است.

اکنون که فرایند دقیق ازمایش ما را می دانید، بیایید عملکرد شرکت های میزبانی وردپرس را مقایسه کنیم.

۱. زمین های سایت

SiteGround یکی از شرکت های میزبانی برتر در جامعه وردپرس است. انها ارائه می دهند منحصر به فرد در خانه بهینه سازی عملکرد و امنیت است که به همین دلیل است که انها یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شود.

در اینجا نتایج ما برای تست عملکرد SiteGround است:

SiteGround speed test result

همانطور که در تصویر می بینید، سایت ازمایشی ما در سرور SiteGround در کمتر از یک ثانیه بارگذاری شده است (به طور دقیق ۴۱۷ میلی ثانیه). این نتیجه عالی است، با توجه به اینکه ما هیچ بهینه سازی عملکرد برای ازمون انجام ندادیم.

اما چگونه سایت ازمایشی SiteGround ما تحت اوج ترافیک انجام می شود؟

برای ازمایش این، ما تست استرس را در سرورهای SiteGround اجرا کردیم. در طول این ازمایش، ما به تدریج به ۵۰ بازدید کننده منحصر به فرد افزایش یافتیم تا ببینیم چگونه سرور درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را در یک زمان اداره می کند.

خط بنفش تعداد کاربران مجازی فعال در سایت است و خط ابی روشن زمان پاسخ سرور است. SiteGround به طور مداوم در طول ازمون بدون هیچ گونه سکسکه انجام می شود.

سپس، ما یک ازمون زمان پاسخ دقیق تر و دقیق تر را انجام دادیم. برای این کار، ما از Bitcatcha برای ازمایش زمان پاسخ دقیق سرور از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

سرور سایت SiteGround ما در ایالات متحده واقعا خوب عمل کرد و در کمتر از یک ثانیه برای همه مکان های دیگر پاسخ داد.

SiteGround به شما اجازه می دهد مکان سرور خود را تغییر دهید و می توانید یک مرکز داده نزدیک به مخاطبان هدف خود را برای زمان پاسخ حتی بهتر در ان منطقه خاص انتخاب کنید.

در بررسی دقیق SiteGround ما، ما همچنین پشتیبانی مشتری، ویژگی ها و قیمت گذاری انها را ارزیابی کردیم.

پس از تجزیه و تحلیل ما، ما SiteGround را به عنوان یک انتخاب عالی برای میزبانی وردپرس مدیریت می کنیم. سرورهای انها فوق العاده سریع هستند و پشتیبانی ۲۴/۷ توسط کارکنان اگاه و دوستانه در دسترس است.

توجه: سایت WPBeginner همچنین توسط پلت فرم میزبانی مدیریت شده Enterprise SiteGround طراحی شده است.

  • مزایا: پشتیبانی عالی وردپرس، اپ تایم عالی، SSL رایگان و سرعت سریع سوزان از انجا که سایت های شما در پلت فرم ابر گوگل میزبانی می شود.
  • مزایا: PHP فوق سریع و دیگر پیشرفت های عملکرد داخلی در برنامه های GrowBig و GoGeek در دسترس هستند که برای سایت های تجارت الکترونیک عالی هستند.
  • مزایا: انها یکی از بالاترین ارائه دهندگان میزبانی هستند.
  • مزایا: رایگان سایت ابزار مهاجرت + ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول.
  • مزایا: CDN رایگان با همکاری Cloudflare، ادغام SSH + WP CLI و حساب های ایمیل رایگان در تمام برنامه ها از جمله برنامه Startup.
  • منفی: ویژگی های پیشرفته مانند Staging + Git، Ultrafast PHP، پانل مشتری برچسب سفید و دیگران فقط در برنامه های بالاتر در دسترس هستند.

 

۲. موتور WP

WP Engine یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده است. برنامه های میزبانی انها شامل بهینه سازی عملکرد قدرتمند در خانه، به روز رسانی های مدیریت شده، محیط مرحله بندی ۱ کلیک، شبکه تحویل محتوا (CDN) و موارد دیگر است.

در اینجا نتایج ازمون عملکرد WP Engine ما است:

ابتدا وب سایت WP Engine نمونه خود را برای سرعت ازمایش کردیم.

همانطور که می توانید در تصویر، سایت ازمایشی ما در کمتر از یک ثانیه بارگذاری شده است. با توجه به اینکه ما نیازی به نصب بهینه سازی عملکرد نداشتیم، این نتیجه بسیار خوب است.

اما WP Engine در اوج ترافیک چگونه عمل می کند؟

برای ازمایش عملکرد تحت ترافیک، تست استرس را در سرور WP Engine اجرا کردیم. در طول این ازمایش، ما به تدریج تا ۵۰ بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم که چگونه سرور درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را در یک زمان اداره می کند.

خط سبز روشن نشان دهنده زمان پاسخ است و خط بنفش نشان دهنده تعداد کاربران در سایت است. همانطور که می بینید، سایت ازمایشی ما با سنبله های کوچک واقعا خوب عمل کرد. این میزان پاسخ باور نکردنی را در طول ازمون حفظ کرد.

بعد، ما سرور WP Engine را برای زمان پاسخ دقیق تر ازمایش کردیم.

برای این ازمایش ما از Bitcatcha برای تست دقیق تر زمان پاسخ سرور از چندین مکان جغرافیایی استفاده کردیم.

همانطور که در تصویر می بینید، زمان پاسخ سرور WP Engine برای تمام مکان های جغرافیایی کمتر از نیم ثانیه باقی مانده است. به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

در بررسی دقیق WP Engine، ما همچنین پشتیبانی مشتری، ویژگی ها و قیمت گذاری انها را ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، ما WP Engine را به عنوان بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس برای هر نوع وب سایت مدیریت می کنیم.

  • مزایا: بسیار بهینه سازی شده برای عملکرد وردپرس با میزبانی کاملا پایدار مدیریت شده است.
  • مزایا: پشتیبان گیری خودکار، وردپرس از پیش نصب شده، و حق بیمه StudioPress تم وردپرس شامل به صورت رایگان.
  • جوانب مثبت: محیط مرحله بندی ۱ کلیک، SSL رایگان و پشتیبانی یکپارچه برای اضافه کردن سرویس CDN به عنوان افزونه.
  • مزایا: قدرتمند و در عین حال اسان برای استفاده از کنترل پنل میزبانی سفارشی با تیم پشتیبانی مشتری عالی (شامل هر دو پشتیبانی تلفن و پشتیبانی ایمیل).
  • منفی: قیمت ها برای برنامه های پیشرفته کمی بالاتر است، اما کاملا ارزش $ $ $ را دارد.

 

۳ میزبان

Hostinger یکی از مقرون به صرفه ترین شرکت های میزبانی است و به سرعت در محبوبیت در حال رشد است.

بیایید نگاهی به نتایج ازمون عملکرد میزبان ما داشته باشیم.

سرعت بارگذاری سایت ازمایشی ما کسری از ثانیه بود که عالی است. با این حال، این زمان بارگذاری صفحه به تنهایی تصویر کامل را نشان نمی دهد زیرا سایت ازمایشی ما هیچ ترافیکی ندارد.

بعد، ما می خواستیم ببینیم که چگونه Hostinger ترافیک وب سایت را در ساعات اوج کار می کند. برای اندازه گیری این، ما از یک ابزار K6 توسط Grafana برای اجرای تست های استرس استفاده کردیم.

ما به تدریج تا ۵۰ بازدید کننده منحصر به فرد را در یک زمان ساختیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را در همان زمان اداره می کند.

در اینجا نتایج:

خط ابی روشن نشان دهنده زمان پاسخ درخواست است و خط بنفش نشان دهنده تعداد کاربران مجازی در سایت است.

همانطور که می بینید هاستینجر در این ازمون واقعا خوب عمل کرده است. همانطور که ما کاربران مجازی را افزایش دادیم، زمان پاسخ ثابت ماند.

این بدان معنی است که اگر شما یک وب سایت کسب و کار کوچک، یک فروشگاه انلاین یا یک وبلاگ در حال رشد دارید، وب سایت شما به راحتی می تواند ترافیک ناگهانی را اداره کند.

بعد، ما می خواستیم ازمایش کنیم که چگونه سایت تست میزبان ما به درخواست های مکان های جغرافیایی مختلف پاسخ می دهد. برای اندازه گیری این ما از ابزاری به نام Bitcatcha استفاده کردیم.

در اینجا نتایج:

همانطور که می بینید که زمان پاسخ در سراسر هیئت مدیره به ویژه در اروپا و امریکای شمالی عالی بود.

 

  • مزایا: برنامه های بسیار مقرون به صرفه با قیمت پایین تر
  • مزایا: عملکرد عالی و سرعت به خصوص با توجه به نقطه قیمت
  • مزایا: پشتیبانی مشتری با امتیاز بالا
  • مزایا: ویژگی های امنیتی مانند اسکن بدافزار و حفاظت DDoS.
  • منفی: هیچ پشتیبان گیری روزانه شامل، بنابراین شما می خواهم که برای ایجاد خود را

 

۴. تالارها

Bluehost یکی از محبوب ترین شرکت های میزبانی در جهان و یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس است که به طور رسمی توصیه می شود.

بیایید نگاهی به نتایج ازمون عملکرد Bluehost داشته باشیم. توجه: این هاست مشترک Bluehost معمولی نیست. این یک محصول میزبانی وردپرس بهینه شده است که بر روی زیرساخت VPS انها طراحی شده است.

ما برای اولین بار سایت ازمایشی خود را در سرورهای Bluehost برای سرعت ازمایش کردیم.

همانطور که در تصویر نشان داده شده است، سایت ازمایشی ما در کمتر از دو ثانیه بارگذاری شد. با توجه به اینکه سایت ازمایشی از هیچ پلاگین بهینه سازی عملکرد استفاده نمی کند، این نتیجه بسیار خوب است.

پس از ان، ما تست استرس Load Impact را در سایت تست Bluehost خود اجرا کردیم. این تست به ما اجازه می دهد تا ببینیم که سایت ازمایشی ما در طول اوج ترافیک چگونه عمل می کند.

ما به تدریج تا ۵۰ بازدید کننده منحصر به فرد را در یک زمان افزایش دادیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را در همان زمان اداره می کند.

در اینجا تصویر نتیجه است:

خط بنفش تعداد کاربران مجازی فعال در سایت است و خط ابی روشن زمان بارگذاری سرور است. همانطور که می بینید، بار سرور در طول ازمون، حتی در اوج ترافیک، پایدار باقی ماند.

سپس، ما از Bitcatcha برای ازمایش دقیق تر زمان پاسخ سرور از مناطق جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

زمان پاسخ برای سایت تست Bluehost ما فوق العاده بزرگ در ایالات متحده بارگذاری زیر کسری از ثانیه بود. زمان پاسخ در مکان های دیگر کمی بالاتر بود اما هنوز کمتر از یک ثانیه بود.

اگر مشتریان هدف شما در ایالات متحده هستند، این امر برای وب سایت بسیار مفید خواهد بود.

ما همچنین پشتیبانی مشتری، ویژگی ها و قیمت گذاری انها را در بررسی دقیق Bluehost ارزیابی کردیم. پس از این تجزیه و تحلیل کامل، ما معتقدیم که Bluehost یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس عالی برای هر نوع وب سایت است.

  • PROS: ۵۰٪ تخفیف در مدیریت میزبانی وردپرس + دامنه رایگان + SSL رایگان
  • مزایا: به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • مزایا: تجربه نصب وردپرس بسیار بهینه شده با ابزارهای داخلی برای SEO، وبلاگ نویسان و سایت های تجارت الکترونیک.
  • مزایا: ابزار مهاجرت رایگان شامل، و انها هنوز هم پشتیبانی cPanel
  • منفی: کاربران وردپرس گزارش می دهند که گاهی اوقات پشتیبانی می تواند اهسته باشد

 

۵. DreamHost

DreamHost یک نام قابل اعتماد در صنعت میزبانی است. انها طرح میزبانی وردپرس مشترک، VPS، اختصاصی و مدیریت شده وردپرس را به نام DreamPress ارائه می دهند.

در اینجا نتایج ازمون های عملکرد DreamHost ما است:

اول، ما تست سرعت را در سایت تست ما در سرور DreamHost اجرا کردیم.

سایت ازمایشی ما در کمتر از دو ثانیه بارگذاری شد که خوب است. با این حال، این تست زمان بارگذاری صفحه به تنهایی تصویر کامل را نشان نمی دهد زیرا سایت تست ما هیچ ترافیکی ندارد.

چگونه سرور DreamHost تحت ترافیک انجام می شود؟

برای ازمایش این، ما ازمایش Load Impact را انجام دادیم. ما به تدریج ترافیک را تا ۵۰ کاربر افزایش دادیم تا ببینیم سرور چگونه به چندین اتصال پاسخ می دهد.

خط ابی روشن نشان دهنده زمان پاسخ صفحه است و خط بنفش نشان دهنده تعداد درخواست ها در سایت است.

همانطور که می بینید، سایت ما در طول ازمایش در دسترس بود. با این حال، زمان پاسخ با افزایش کاربران نوسان داشت.

این به این دلیل است که ما راه حل ذخیره وردپرس از پیش نصب شده DreamHost را خاموش کردیم. هنگامی که ما یک پلاگین ذخیره سازی را فعال کردیم، نتیجه تست استرس به طور قابل توجهی بهبود یافت.

همانطور که می بینید، سایت ازمایشی ما ۳۹.۶ درخواست در ثانیه (۶.۶۰۰ درخواست در مجموع) را با میانگین زمان پاسخ ۲۵۵ میلی ثانیه انجام داد.

سپس، ما ازمون زمان پاسخ را برای اندازه گیری دقیق زمان پاسخ سرور از مکان های جغرافیایی مختلف انجام دادیم.

همانطور که در نتایج می بینید، سایت ازمایش ما در کمتر از نیم ثانیه برای تمام مکان های جغرافیایی پاسخ داد. زمان پاسخ به ویژه در ایالات متحده عالی بود.

در بررسی دقیق DreamHost ما، ما همچنین پشتیبانی مشتری، ویژگی ها و قیمت گذاری انها را ارزیابی کردیم.

پس از تجزیه و تحلیل کامل ما، DreamHost را گزینه خوبی برای خدمات میزبانی وردپرس مدیریت می کنیم.

  • PROS: سرویس میزبانی وردپرس فوق العاده سریع مدیریت شده است
  • جوانب مثبت: هر طرح شامل کنترل پنل سفارشی، SSL رایگان، ذخیره سازی SSD است.
  • مزایای: اسان به مقیاس مناسب برای تمام بودجه.
  • CONS: سایت مرحله بندی فقط با طرح پیشرفته در دسترس است.

 

۶. Rocket.net

Rocket.net یک شرکت میزبانی تخصصی وردپرس است که یک پلت فرم سریع و قابل اعتماد برای ساخت وب سایت خود را با وردپرس ارائه می دهد.

در اینجا نتایج ازمون های عملکرد Rocket.net ما است:

همانطور که می بینید وب سایت ما در کمتر از نیم ثانیه بارگذاری شده است (۴۴۸ میلی ثانیه دقیق).

نتایج ازمون استرس Rocket.net

تست سرعت در یک سایت جدید اغلب سریع تر است زیرا سایت هیچ ترافیکی ندارد. ما می خواستیم ببینیم که چگونه Rocket.net در زیر سنبله های ترافیکی نگه دارید.

برای این ازمایش، ما از ابزاری به نام K6 (قبلا LoadImpact) استفاده کردیم. ما به تدریج ۵۰ کاربر مجازی را در ۵ دقیقه ارسال کردیم و چندین درخواست صفحه را ارسال کردیم.

در اینجا یک تصویر از نتیجه ازمون ما است:

خط بنفش نشان دهنده تعداد کاربران مجازی و خط سبز نشان دهنده زمان پاسخ است. همانطور که می بینید که سایت تست ما بدون در نظر گرفتن تعداد کاربران و نرخ درخواست صفحه تقریبا مشابه پاسخ داد.

این باور نکردنی است، با توجه به اینکه ما هیچ تکنیک بهینه سازی سرعت را در سایت اعمال نکردیم.

ازمون سرعت پاسخ Rocket.net

Rocket.net از CDN و یک شبکه لبه ابر استفاده می کند، به این معنی که کاربران را برای زمان پاسخ سریع تر به نزدیکترین سرور می فرستد.

زمان پاسخ یا زمان به اولین بایت تفاوت زیادی در سرعت بارگذاری و احساس وب سایت شما برای کاربران ایجاد می کند.

ما از یک ابزار به نام Bitcatcha برای دیدن زمان پاسخ برای Rocket.net استفاده کردیم. در اینجا یک تصویر از نتیجه ازمون ما است.

اینها نتایج شگفت انگیزی هستند. سایت ازمایشی ما فقط در چند میلی ثانیه برای همه مکان ها پاسخ داد.

در بررسی دقیق Rocket.net ما، ما همچنین پشتیبانی مشتری، ویژگی ها و قیمت گذاری انها را ارزیابی کردیم.

پس از تجزیه و تحلیل کامل ما، ما Rocket.net را به عنوان یک گزینه خوب برای خدمات میزبانی وردپرس مدیریت می کنیم.

  • PROS: سرورهای انها برای سرعت و عملکرد WordPress بسیار بهینه شده اند.
  • PROS: بسیار اسان برای استفاده از کنترل پنل.
  • PROS: میزبانی فوق العاده امن مدیریت شده است.
  • معایب: در حال حاضر انها مستندات انلاین زیادی ندارند، اما تیم پشتیبانی انها بسیار سریع و مفید است.

 

بهترین مدیریت میزبانی وردپرس (خلاصه سریع)

اکنون که نتایج ازمون عملکرد شرکت های میزبانی وردپرس را مقایسه کرده اید، باید تصمیم بگیرید که کدام یک متناسب با نیازهای شما است.

برای اینکه این کار را برای شما اسان تر کنیم، ما یک جدول با یک لیست ویژگی های جانبی ایجاد کرده ایم. در اینجا شما به راحتی می توانید بهترین شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده را مقایسه کنید.

 

میزبانی هزینه دامنه رایگان SSL رایگان مرحله بندی
صفحه اصلی $۷.۹۵/ماه بله بله بله
موتور WP $۲۰/ماه نه بله بله
هاستینجر $۸.۰۹/ماه بله بله بله
تالارها $۶.۹۹/ماه بله بله بله
دریم هاست $۱۶.۹۵/ماه بله بله بله
Rocket.net $۲۵/ماه نه بله بله

 

در بررسی میزبانی وردپرس مدیریت شده ما، ما معتقدیم که اگر شما به دنبال یک میزبان وردپرس مدیریت شده قابل اعتماد هستید، پس واقعا نمی توانید با SiteGround یا WPEngine اشتباه کنید.

پلت فرم SiteGround در Google Cloud طراحی شده است و تمام ویژگی های حق بیمه را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.

WP Engine یک نام خانوادگی است که ان را به میزبانی وردپرس مدیریت می اید، و انها همچنین بسته نرم افزاری تم حق بیمه StudioPress است که یک جایزه برای برخی.

انها هر دو با SSL رایگان، مرحله بندی ۱ کلیک و تمام بهینه سازی هایی که از یک پلت فرم میزبانی مدیریت شده انتظار می رود، می ایند.

اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و به دنبال خدمات واقعا در سطح سازمانی هستید، توصیه می کنیم از WP Engine استفاده کنید.

در واقع، شما نمی توانید با هر یک از بهترین شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده که ما در بالا مقایسه کرده ایم، اشتباه کنید. همه انها ارائه بدون هیچ زحمتی میزبانی وردپرس رایگان، با سرورهای سریع مشتعل، اپ تایم بزرگ، پشتیبانی دوستانه، و قیمت برای مطابقت با بودجه خود را.

مدیریت وردپرس میزبانی سوالات متداول

در طول سالها، ما به هزاران کاربر کمک کرده ایم و هر سوال مربوط به میزبانی را شنیده ایم. در اینجا پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد میزبانی وردپرس مدیریت شده است.

ایا برای شروع وب سایت خود به میزبانی وردپرس نیاز دارم؟

نه شما نیازی به مدیریت میزبانی وردپرس برای شروع یک وب سایت ندارید. مدیریت میزبانی وردپرس ارائه می دهد یک محیط میزبانی حق بیمه متخصص در وردپرس. این شامل پشتیبانی متخصص وردپرس، به روز رسانی خودکار و بهینه سازی عملکرد برای وردپرس است. این تجربه حق بیمه اغلب هزینه های اضافی اما ارائه می دهد کاملا بدون هیچ زحمتی رایگان وردپرس میزبانی.

امار میزبانی وب ما نشان می دهد که میزبانی وردپرس مدیریت شده در حال افزایش است و WP Engine توسط ۲.۲٪ از تمام وب سایت ها استفاده می شود.

اگر شما در مورد قیمت نگران هستید، می توانید راهنمای ما را در مورد چگونگی ساخت یک وب سایت در میزبانی مشترک مانند Bluehost ببینید که هزینه ان ۱.۹۹ دلار در هر ماه است و با یک دامنه رایگان همراه است. شما همیشه می توانید سایت خود را به میزبانی وردپرس مدیریت کنید اگر به ان نیاز دارید.

ایا می توانم افزونه ها را بر روی میزبانی وردپرس مدیریت شده توسط خودم نصب کنم؟

اره، میتونی مدیریت میزبانی وردپرس باعث می شود ان را اسان برای به روز رسانی تمام پلاگین های خود را به طور خودکار از داشبورد. این کار شما را از نصب افزونه های وردپرس متوقف نمی کند. با این حال، برخی از شرکت های میزبانی مدیریت شده ممکن است برخی از پلاگین هایی را که با محیط میزبانی خود سازگار نیستند، مسدود کنند.

ایا می توانم WooCommerce را در میزبانی وردپرس مدیریت کنم؟

اره، میتونی WooCommerce به شما امکان می دهد یک فروشگاه انلاین به وب سایت خود اضافه کنید. شما می توانید ان را بر روی میزبانی وردپرس مدیریت شده خود نصب کنید، همانطور که هر پلاگین دیگری را نصب می کنید. شما همچنین می توانید مقایسه ما را از بهترین شرکت های میزبانی WooCommerce ببینید.

هزینه ساخت یک وب سایت در میزبانی وردپرس مدیریت شده چقدر است؟

کل هزینه وب سایت شما بر اساس هزینه های میزبانی، نام دامنه و گواهینامه SSL محاسبه می شود. هزینه نگهداری وب سایت شما با رشد وب سایت شما افزایش می یابد. ما یک راهنمای دقیق در مورد هزینه ساخت یک وب سایت با خرابی برای سناریوهای مختلف و نحوه کنترل هزینه های خود ایجاد کرده ایم.

من قبلا یک Domain خریداری کرده ام. ایا می توانم از ان با میزبانی وردپرس مدیریت شده استفاده کنم؟

اره، میتونی هنگامی که یک نام دامنه را ثبت می کنید، می توانید از ان با هر شرکت میزبانی استفاده کنید. شما فقط باید تنظیمات دامنه را تغییر دهید و DNS خود را به شرکت میزبانی وردپرس مدیریت کنید. هر شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی انجام این کار را دارد. راهنمای ما را در مورد تفاوت بین نام دامنه و میزبانی وب مشاهده کنید.

ایا من نیاز به خرید دامنه و مدیریت میزبانی وردپرس از همان شرکت؟

نه نداری. شما می توانید میزبانی وردپرس مدیریت شده را از یک شرکت و نام دامنه را از یک شرکت دیگر خریداری کنید. با این حال، این کمک می کند تا انها را از همان شرکت دریافت کنید، زیرا شما مجبور نیستید تنظیمات DNS را تغییر دهید و می توانید دامنه و میزبانی خود را تحت همان داشبورد مدیریت کنید. برخی از شرکت ها حتی یک دامنه رایگان را با خرید میزبانی ارائه می دهند.

ایا من نیاز به خرید هر افزونه در هنگام خرید میزبانی وردپرس مدیریت؟

در طول فرایند ثبت نام، برخی از شرکت های میزبانی مدیریت شده پیشنهاد می کنند که خدمات افزودنی را به شما بفروشند. شما می توانید با خیال راحت انها را انتخاب کنید زیرا انها به هزینه صورتحساب میزبانی شما اضافه می کنند.

بعدا، اگر احساس می کنید به یکی از این خدمات افزودنی نیاز دارید، می توانید به سادگی انها را از داشبورد حساب خود به برنامه میزبانی خود اضافه کنید.

چگونه سایت وردپرس خود را به حساب میزبانی وردپرس جدید خود منتقل کنم؟

برخی از شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت مهاجرت سایت رایگان را ارائه می دهند. انها ممکن است ان را ذکر نکنند، اما اگر بپرسید، وب سایت شما را منتقل می کنند. برخی از شرکت های میزبانی ممکن است خدمات مهاجرت را با هزینه اضافی ارائه دهند. شما همچنین می توانید وب سایت خود را به میزبان جدید خود را بدون خرابی منتقل کنید.

ایا شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده پشتیبان گیری از سایت من را حفظ می کنند؟

بله، بسیاری از انها انجام می دهند. با این حال، ما توصیه نمی کنیم با تکیه بر پشتیبان گیری شرکت میزبانی خود را. شما همیشه باید پشتیبان گیری خود را با استفاده از یک پلاگین پشتیبان وردپرس ایجاد کنید.

ایا می توانم میزبانی وردپرس مدیریت شده خود را بعدا تغییر دهم؟

بله، شما می توانید شرکت میزبانی وردپرس خود را به طور کامل تغییر دهید اگر از انها ناراضی هستید. اکثر شرکت های میزبانی خدمات مهاجرت را ارائه می دهند که می توانید با حداقل خرابی استفاده کنید.

ایا ارائه دهندگان میزبانی وردپرس مدیریت شده دیگری وجود دارند که در اینجا ذکر نشده اند؟

بله، به معنای واقعی کلمه ده ها تن از شرکت های میزبانی وردپرس مدیریت شده وجود دارد و ما به سادگی نمی توانیم همه انها را در اینجا لیست کنیم زیرا این باعث سردرگمی بیشتر و فلج انتخاب برای خوانندگان می شود.

ما هر شرکت بزرگ میزبانی وردپرس را در بازار امتحان کرده ایم – از جمله بسیاری از انها که در لیست ما در بالا نیستند مانند: Flywheel، Kinsta، Cloudways، Pagely، GoDaddy، InMotion Hosting، Pantheon، NameCheap، Pressable، HostGator، Amazon (AWS) و غیره.

شرکت های میزبانی وردپرس که ما انتخاب کرده ایم تا در لیست ما قرار دهیم، بهترین ویژگی ها را برای بهترین قیمت فراهم می کند.

بهترین شرکت های میزبانی وردپرس به نظر شما چیست؟

انتخاب های برتر ما برای میزبانی وردپرس مدیریت شده عبارتند از:

  1. SiteGround – میزبانی وردپرس مدیریت شده با هزینه کم با پشتیبانی دوستانه و عملکرد عالی برای سایت های ابتدایی و تاسیس شده (WPBeginner با SiteGround میزبانی می شود).
  2. WP Engine – نام تجاری شناخته شده برای عملکرد، قابلیت اطمینان، قیمت گذاری و ویژگی ها.
  3. Hostinger – میزبانی بسیار بهینه سازی شده با تکنولوژی Litespeed با قیمت های مقرون به صرفه.

 

ما امیدواریم که این راهنما به شما در پیدا کردن بهترین مدیریت میزبانی وردپرس برای وب سایت شما کمک کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *