چگونه ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهیم؟ – راه اسان (۲۷ نکات اثبات شده)

ترافیک وبلاگ

شروع یک وبلاگ این روزها با سیستم عامل هایی مانند WordPress اسان شده است. با این حال، هنگامی که ان را بالا و در حال اجرا، چالش بزرگ بعدی شما این است که ترافیک بیشتری را به وبلاگ یا وب سایت خود بیاورید.

نگران نباشید، شما لازم نیست که یک گورو بازاریابی برای ترویج وبلاگ خود باشید. شما به راحتی می توانید ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید تا بازدید کنندگان بیشتری را با استفاده از برخی از بهترین شیوه های اثبات شده بدست اورید.

در این مقاله، ما برخی از ساده ترین و ازمایش شده ترین نکات را برای افزایش ترافیک وبلاگ خود مانند یک بازاریاب متخصص به اشتراک می گذاریم.

How to Increase Your Blog Traffic - The Easy Way (27 Proven Tips)

بر خلاف مقالات دیگر در مورد ترافیک وبلاگ در حال رشد، ما فقط راهنمایی هایی را که شخصا برای افزایش ترافیک وب سایت خود به میلیون ها بازدید از صفحه در هر ماه استفاده می کنیم، به اشتراک می گذاریم.

ما همچنین تمام تلاش خود را کرده ایم تا این جامع ترین راهنمای ترافیک وب سایت باشد، بنابراین شما می توانید یک استراتژی ترافیک وبلاگ جامع برای کسب و کار خود داشته باشید.

آماده ؟ بیا شروع کنیم

قبل از شروع – تنظیم اطلاعیه های فشار برای سایت شما

اطلاعیه های فشار وب سایت به شما کمک می کند تا پس از ترک وب سایت خود با بازدید کنندگان خود در تماس باشید، بنابراین می توانید انها را بازگردانید. این یک منبع ترافیک بالا ۵ در WPBeginner است.

ما از ابزاری به نام PushEngage استفاده می کنیم. این نرم افزار فریمیوم است که ما به شدت برای همه وبلاگ نویسان، صاحبان وب سایت ها و سایت های تجارت الکترونیک توصیه می کنیم.

این به شما اجازه می دهد اطلاعیه هایی را به دستگاه تلفن همراه یا دسکتاپ بازدید کننده خود ارسال کنید که به سختی از دست می رود، بنابراین نرخ تعامل بسیار بالاتر از رسانه های اجتماعی یا ایمیل است.

بهترین بخش این است که شما می توانید با بازدید کنندگان پس از ترک سایت خود ارتباط برقرار کنید.

۱. ایجاد پروفایل مخاطبان برای درک کاربران شما

Audience Profiles

قبل از اینکه شروع به ایجاد محتوا برای وبلاگ خود کنید، مهم است که زمان کمی را صرف درک مخاطبان هدف خود و انچه که انها به دنبال ان هستند، صرف کنید.

شما می توانید به سرعت یک چارچوب مخاطب را با پاسخ دادن به سوالات زیر ایجاد کنید:

  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
  • انها با چه مشکلاتی مواجه هستند که شما می توانید به حل ان کمک کنید؟
  • به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
  • انها چگونه می خواهند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند؟

پاسخ دادن به این سوالات به شما کمک می کند تا تصویر واضح تری از مخاطبان هدف خود داشته باشید. شما همچنین می توانید با اضافه کردن سؤالات شخصی تر مانند:

  • چند سالشونه؟
  • شغل انها چیست؟
  • سطح تحصیلات انها چقدر است؟
  • سطح تخصص انها در موضوع وبلاگ شما چیست؟

این پروفایل مخاطبان همچنین به عنوان “personas خریدار” در صنعت تجارت الکترونیک شناخته می شود. اگر یک فروشگاه انلاین را اداره می کنید، ما به شدت توصیه می کنیم که این راهنمای دقیق در مورد چگونگی ایجاد یک شخصیت خریدار با نمونه ها و قالب ها را بررسی کنید.

۲. انجام تحقیقات کلید واژه برای برنامه ریزی استراتژی محتوای شما

Keyword Research

تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و متخصصان SEO استفاده می شود. این به شما کمک می کند تا کلمات و جملات خاصی را که کاربران در Google و سایر موتورهای جستجو تایپ می کنند پیدا کنید تا محتوایی را که به دنبال ان هستند پیدا کنید.

به طور معمول، مبتدیان فقط در هنگام ایجاد محتوا به بهترین حدس های خود تکیه می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، این استراتژی ضربه یا از دست رفته است.

اگر از استراتژی “بهترین حدس” استفاده می کنید، احتمال زیادی وجود دارد که مقالات شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی نداشته باشد.

این ممکن است به سادگی به این دلیل باشد که هیچ به دنبال کلمات کلیدی مورد استفاده شما نیست یا شاید رقابت زیادی برای این کلمات کلیدی وجود داشته باشد.

با انجام تحقیقات کلمه کلیدی مناسب، مزایای زیر را باز خواهید کرد:

  • کشف عبارات جستجوی واقعی که افراد به دنبال ان هستند
  • یافتن ایده های محتوای منحصر به فرد برای اصطلاحات جستجوی محبوب
  • از رقبای خود بیاموزید و انها را با محتوای بهتر شکست دهید
  • ایجاد یک سری مقالات ستون به درایو ترافیک ثابت به وبلاگ شما

حالا سوال این است، “چگونه شما واقعا تحقیق کلمه کلیدی را انجام می دهید؟” خوشبختانه، ان را به عنوان دشوار نیست که شما فکر می کنم.

بسیاری از ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی رایگان و پرداخت شده وجود دارد که می تواند کمک کند. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی و یک ادرس وب سایت را وارد کنید. URL می تواند برای وبلاگ رقیب یا وب سایت خود شما باشد. پس از ان، ابزار تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند تا بسیاری از ایده های کلمه کلیدی جدید را کشف کنید.

 

۳. ایجاد یک تقویم تحریریه

Editorial Calendar

هنگامی که شما تحقیقات کلمه کلیدی را انجام داده اید، احتمالا با تن از ایده های وبلاگ امده است.

گاهی اوقات، یک لیست بزرگ از کلمات کلیدی می تواند مبتدیان را به نقطه ای که به سادگی تسلیم می شوند، غرق کند.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما نمی افتد، توصیه می کنیم یک تقویم سرمقاله (یک طرح بازی) ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، هیچ وبلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشده است.

زمان و تلاش مداوم برای ایجاد یک وبلاگ موفق است. ایجاد یک تقویم سرمقاله به شما کمک می کند تا برنامه را ایجاد کنید و به ان بچسبید.

ابزارهای مفید زیادی وجود دارد که می توانید از انها مانند Asana و Trello برای نام بردن از چند مورد استفاده کنید. این ابزارها با مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها همراه هستند که به شما کمک می کند تا در بالای بازی خود بمانید.

هدف این است که سازماندهی کنید، یک دیدگاه پرنده از استراتژی خود ایجاد کنید و سازنده تر باشید.

در اینجا چند نکته دیگر در مورد مدیریت کارامد تر گردش کار سرمقاله شما وجود دارد:

  • خیلی به خودت سخت نگیرید. با دو مقاله در هفته شروع کنید و به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.
  • با برنامه انتشار خود سازگار باشید. اطمینان حاصل کنید که تقویم خود را دنبال می کنید و محتوای منظم را طبق برنامه منتشر می کنید.
  • یادداشت ها، ایده های کلمه کلیدی و خطوط را به تقویم خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا محتوای با کیفیت بهتر را هنگام نشستن برای نوشتن تولید کنید.
  • از رنگ ها، برچسب ها، دسته ها و سایر ویژگی ها در برنامه تقویم خود استفاده کنید تا ان را بصری تر و سازمان یافته تر کنید.

۴. ایجاد محتوای جامع و مفید

Create Comprehensive Content

مهمترین چیزی که کاربران و موتورهای جستجو به دنبال ان هستند، محتوای با کیفیت خوب است.

برای یک وبلاگ، یک قطعه محتوا با کیفیت معمولا یک مقاله جامع در مورد یک موضوع خاص است که تمام جزئیات را پوشش می دهد. این باعث می شود ان را بسیار مفید برای کاربران.

این مقالات جامع به عنوان “مقالات ستون” شناخته می شوند. کارشناسان دیگر ممکن است به انها به عنوان “محتوای پرچمدار” یا “مقالات سنگ بنای” اشاره کنند.

اساسا، اینها مهمترین مقالات شما هستند. شما باید امیدوار کننده ترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید و سپس تا انجا که می توانید در یک مقاله طولانی اطلاعات ارائه دهید.

شما باید به عنوان بسیاری از مقالات ستون که ممکن است برای پوشش تمام کلمات کلیدی مهم در صنعت خود را ایجاد کنید.

در زیر چند نکته وجود دارد که هنگام ایجاد محتوای ستون باید در نظر داشته باشید:

  • محتوای ستون می تواند هر نوع مقاله ای باشد. به عنوان مثال، یک راهنمای چگونه، اموزش، مقاله مقایسه، قطعه نظر، لیست و غیره.
  • تفاوت بین محتوای ستون و سایر مقالات این است که مقالات ستون شما جامع تر هستند و اطلاعات عمیق در مورد موضوع را ارائه می دهند.
  • مقالات ستون شما وابسته به زمان نیستند. انها همیشه سبز هستند و همیشه مفید هستند. ما توصیه می کنیم که انها را با اطلاعات جدید به روز نگه دارید تا در بالای نتایج جستجو باقی بماند.

ما بعدا در این مقاله راهنمایی های بیشتری را پوشش خواهیم داد که به شما کمک می کند مقالات ستونی با کیفیت بالا ایجاد کنید تا ترافیک بیشتری از موتورهای جستجو دریافت کنید.

۵. محتوای خود را قابل خواندن کنید

Make Your Content More Readable

همانطور که قبلا اشاره کردیم، موتورهای جستجو و کاربران عاشق مقالات طولانی تر و جامع هستند که تمام اطلاعات مورد نیاز خود را ارائه می دهند.

در حال حاضر مشکل این است که انسان ها دامنه توجه کوتاهی دارند.

اگر خواندن یا درک محتوای شما کمی دشوار باشد، ممکن است بدون نگاه کردن به تمام اطلاعات مفیدی که ارائه داده اید، ترک کنند.

برای حل این مشکل قبل از اینکه اتفاق بیفتد، باید مطمئن شوید که محتوای شما برای خواندن اسان است.

یک مکان خوب برای شروع این است که مقاله خود را در جملات با اندازه نیش با استفاده از لحن دوستانه و بسیاری از تصاویر ارائه دهید.

در زیر چند نکته اساسی وجود دارد که محتوای شما را قابل خواندن تر و کاربر پسند تر می کند:

  • از جملات و پاراگراف های کوچکتر استفاده کنید. این باعث می شود فضای سفید زیادی در اطراف متن ایجاد شود که نگاه کردن و خواندن ان را اسان تر می کند.
  • سعی کنید تایپوگرافی را با استفاده از فونت های قابل خواندن تر، اندازه فونت بزرگ و فاصله خط زیادی بهبود بخشید.
  • نمره خوانایی محتوای خود را بررسی کنید. پلاگین های All In One SEO و Yoast SEO با یک ابزار داخلی برای ان ساخته شده اند و شما همچنین می توانید تن از دیگر چکرهای خواندنی انلاین را پیدا کنید
  • از یک جستجوگر گرامر استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از Grammarly استفاده کنید زیرا نه تنها گرامر را بررسی می کند بلکه در واقع به شما کمک می کند تا بهتر بنویسید.
  • از تصاویر، تصاویر، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و سایر عناصر بصری استفاده کنید. این عناصر رسانه ای مقاله شما را بسیار جذاب و اسان تر برای خواندن می کند.

۶. یادگیری و اعمال اصول SEO به وب سایت شما

Learn Basic SEO

SEO مجموعه ای از بهترین شیوه هایی است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را دوستانه تر کنید. شما نیازی به “SEO Guru” برای بهبود وب سایت خود ندارید.

بر خلاف باور عمومی، هر کسی می تواند سئو را برای وب سایت های خود بدون استخدام یک متخصص انجام دهد. بسیاری از ابزارها و پلاگین های SEO، مشاوره رایگان و اموزش های گام به گام در دسترس هستند که می توانید از انها استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم از پلاگین All in One SEO برای همه وب سایت های وردپرس استفاده کنید. این جامع ترین ابزار SEO و بهینه سازی وب سایت است. نسخه رایگان شامل تمام ویژگی های SEO است که شما در وب سایت خود نیاز دارید.

شما می توانید همه چیزهایی را که باید در مورد SEO بدانید در راهنمای کامل SEO وردپرس برای مبتدیان یاد بگیرید. این شامل دستورالعمل های گام به گام است و دقیقا همان راه اندازی SEO است که ما در وب سایت های خودمان استفاده می کنیم.

۷. یاد بگیرید برای نوشتن عناوین بزرگ

Learn to Write Effective Headlines

هنگامی که کاربران محتوای شما را در نتایج جستجو یا فیدهای RSS پیدا می کنند، اولین چیزی که می بینند عنوان مقاله شما است.

یک عنوان وبلاگ جذاب برجسته است و کلیک های بیشتری دریافت می کند. در حالی که یک عنوان ساده و خسته کننده نادیده گرفته می شود و کاربران احتمالا از ان حرکت می کنند.

این باعث می شود عناوین بسیار مهم باشد.

شما باید یاد بگیرید که چگونه عناوین بهتری را برای های وبلاگ خود بنویسید که توجه کاربر را جلب می کند و کلیک های بیشتری را دریافت می کند.

خوشبختانه، کارشناسان وبلاگ نویسی برای مدت زمان بسیار طولانی در مورد عناوین تحقیق کرده اند و شما می توانید از یافته های انها بهره مند شوید.

اینها بلوک های اساسی یک عنوان موثر هستند:

  • یک عنوان خوب باعث پاسخ عاطفی (شادی، تعجب، شوک، کنجکاوی، ترس، هیجان، حرص و طمع و غیره) می شود.
  • این به کاربران پاداش و ارزش ارائه می دهد.
  • این محتوا را با استفاده از کلمات کلیدی هدف تبلیغ می کند.

کپی رایت ها از کلمات قدرتمند برای تحریک پاسخ های عاطفی استفاده می کنند. انها به کاربران می گویند که چرا مقاله ارزشمند است یا از کلیک کردن بر روی عنوان چه چیزی به دست می اورند.

در نهایت، یک عنوان خوب شامل فراخوانی به عمل است که اغلب ظریف و گاهی اوقات ضمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم این عناوین را که ویروسی شده اند و انچه می توانید از انها یاد بگیرید، بررسی کنید.

شما همچنین می توانید از ابزارهای انالایزر عنوان رایگان زیر برای کمک به ایجاد عناوین بهتر استفاده کنید:

All in One SEO (AIOSEO) همچنین دارای یک ژنراتور عنوان / توضیحات AI است که به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار عناوین با کیفیت بالا را با استفاده از ChatGPT ایجاد کنید.

۸. ایجاد لینک داخلی یک کار معمول

Make Internal Linking a Habit

اکنون که شروع به ایجاد محتوای خوب کرده اید، مهم است که مقالات خود را از های وبلاگ موجود خود پیوند دهید. این پیوند داخلی نامیده می شود و نقش مهمی در سئو دارد.

به همین دلیل است که ارتباط داخلی بسیار مهم است:

  • لینک های داخلی به گوگل کمک می کند تا زمینه و رابطه بین مقالات مختلف در وب سایت شما را درک کند. سپس از این اطلاعات به عنوان سیگنال های رتبه بندی استفاده می کند.
  • لینک های داخلی، هنگامی که به صورت استراتژیک و در زمینه قرار می گیرد، می تواند به شما در افزایش بازدید صفحات و کاهش نرخ گزاف گویی کمک کند.
  • سخت تر است که از وب سایت های شخص ثالث بخواهید به مقالات شما پیوند دهند. این راه اسان تر برای ایجاد لینک در سایت خود است.

ما توصیه می کنیم که شما عادت به پیوند دادن به مقالات قدیمی خود را از مقالات جدید خود را حفظ کنید .

از انجا که لینک های داخلی نقش مهمی در سئو دارند، ما حتی ان را بخشی از چک لیست پیش از انتشار برای نویسندگان خود قرار داده ایم.

۹. شروع به تولید لینک های بیشتر
Backlinks

بک لینک یک لینک ورودی به محتوای شما از یک وب سایت خارجی است. بک لینک ها یکی از تاثیرگذارترین سیگنال ها در رتبه بندی گوگل هستند.

گرفتن بک لینک از وب سایت ها و وبلاگ های معتبر بسیار دشوار است. این فقط مبتدیان نیستند که ان را سخت می کنند، حتی وبلاگ نویسان با تجربه با ان مبارزه می کنند.

در اینجا چند نکته برای دریافت لینک های با کیفیت به وب سایت شما وجود دارد:

  • به تاثیرگذاران و وبلاگ های معتبر در صنعت خود دسترسی پیدا کنید و سپس در مورد محتوای خاص در وب سایت خود به انها بگویید که ممکن است بخواهند لینک دهند.
  • های مهمان را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر بنویسید.
  • مصاحبه با تاثیرگذاران و وبلاگ نویسان در وبلاگ شما. انها احتمالا می خواهند به کاربران خود اطلاع دهند که مصاحبه خود را بررسی کنند و شما یک بک لینک دریافت خواهید کرد.
  • ساده ترین راه برای دریافت بک لینک این است که یک لینک به وب سایت خود در تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.

۱۰. اضافه کردن تصاویر، نمودارها، Infographs برای ایجاد محتوای بصری جذاب

Use Images

در مرحله ۵، ما اشاره کردیم که اضافه کردن تصاویر و نمودارها به مقالات شما باعث می شود انها قابل خواندن تر باشند. از انجا که عناصر بصری بسیار مهم هستند، ما معتقدیم که انها سزاوار جایگاه خود در این لیست هستند.

مغز ما عناصر بصری را ترجیح می دهد. به عنوان انسان، ما رنگ ها و اشیاء را دوست داریم زیرا زیبایی شناسی باعث پاسخ های عاطفی در مغز ما می شود. این باعث می شود ما بیشتر درگیر و غوطه ور در محیط اطراف ما.

مردم عاشق نگاه کردن به اینفوگرافیک ها هستند زیرا اطلاعات را جذاب و اسان برای مصرف می کنند. تصاویر در های وبلاگ شما توجه کاربران را جلب می کند و به انها کمک می کند تا نه تنها بر روی عنصر بصری بلکه متن اطراف ان تمرکز کنند.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، مهم است بدانید که نمی توانید از هر تصویری که در اینترنت می بینید استفاده کنید. تصاویر توسط کپی رایت محافظت می شوند و سرقت مواد کپی رایت می تواند عواقب جدی داشته باشد.

در حالت ایده ال، شما می خواهید از تصاویر، گرافیک و عکس های خود استفاده کنید، اما همه وبلاگ نویسان طراح گرافیک یا عکاس نیستند.

 

۱۱. اضافه کردن فیلم به مقالات شما

Add Videos to Your Blog Posts

فیلم ها موفق ترین شکل محتوا در اینترنت هستند. کاربران زمان بیشتری را در های وبلاگ حاوی فیلم ها صرف می کنند تا فقط متن و تصاویر.

اضافه کردن ویدیو به مقالات خود در WordPress فوق العاده اسان است. با این حال، شما هرگز نباید فیلم ها را در وردپرس اپلود کنید زیرا برای پخش فیلم ها بهینه نشده است.

ویدیویی که از سرور میزبانی وردپرس شما پخش می شود، منابع زیادی را می گیرد و تجربه کاربر وحشتناک خواهد بود.

بهترین راه برای اضافه کردن فیلم ها به سایت وردپرس شما این است که انها را در YouTube اپلود کنید و سپس انها را در های وبلاگ خود جاسازی کنید.

این به شما می دهد قرار گرفتن در معرض حتی بیشتر به عنوان یوتیوب خود را دومین موتور جستجو در جهان و یک پلت فرم رسانه های اجتماعی محبوب است.

راه های زیادی برای ایجاد محتوای ویدیویی برای وب سایت شما وجود دارد. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید با انها شروع کنید:

  • شما می توانید نمایش اسلاید از اموزش چگونه به با صدا بیش از دستورالعمل ایجاد
  • شما می توانید screencasts ایجاد کنید
  • شما می توانید مصاحبه ها را با سایر وبلاگ نویسان و تاثیرگذاران در صنعت خود ضبط کنید
  • شما می توانید با اضافه کردن فیلم های خود که در حالت selfie گرفته شده است، تبدیل به یک vlogger شوید

چگونه فیلم ها را ویرایش می کنید؟ اگر از Mac استفاده می کنید، iMovie کاملا قادر به انجام ویرایش های ویدئویی اساسی است. کاربران ویندوز می توانند از نرم افزارهای ویرایش ویدیو رایگان مانند Lightworks یا Shotcut برای ویرایش اساسی استفاده کنند.

۱۲. استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر

Add User Generated Content in WordPress

محتوای تولید شده توسط کاربر اساسا هر محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این شامل نظرات، توصیفات، های مهمان، بررسی کاربران و موارد دیگر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را به وب سایت خود بیاورید زیرا به کاربران فرصت های متعددی برای مشارکت و مشارکت می دهد.

کاربران بیشتر احتمال دارد که از وب سایت شما بازگردند، به اشتراک بگذارند و حتی خرید کنند، زمانی که زمان بیشتری را صرف ان می کنند.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید اضافه کنید. شما باید انتخاب کنید که چه چیزی برای وبلاگ شما بهتر است و از انجا شروع کنید.

برای ایده های بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت خود را ببینید.

۱۳. طراحی وب سایت خود را تمیز و بدون درهم و برهمی نگه دارید

Clean Design

بسیاری از تم های وردپرس بزرگ موجود در بازار وجود دارد. مشکل این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از یک موضوع با تمام زنگ ها و سوت ها استفاده کنند. این تم ها همیشه طراحی مناسبی برای وب سایت شما نیستند.

طراحی وب سایت بد کاربران شما را از صرف زمان بیشتری در وبلاگ شما متوقف می کند که باعث کاهش بازدید صفحات شما می شود.

در حالی که یک طراحی خوب به انها کمک می کند تا محتوای بیشتری را کشف کنند، بخش های مختلف را کشف کنند و زمان بیشتری را صرف کنند.

کاربران اغلب از ما می پرسند که چگونه بهترین تم را انتخاب کنیم؟ پاسخ ما این است که همیشه برای سادگی تلاش کنیم. یک تم ساده، تمیز و کاربردی اولین تصور خوب را ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربر را ارائه می دهد.

 

۱۴. بهینه سازی سرعت وب سایت برای بارگذاری صفحات شما سریعتر

Improve Your Website Speed

در این عصر رضایت فوری، هیچ نمی خواهد صبر کند تا یک وب سایت بارگذاری شود. اگر وب سایت شما اهسته باشد، کاربران به سادگی وب سایت شما را قبل از اینکه حتی بارگذاری را به پایان برساند، ترک می کنند.

موتورهای جستجو مانند گوگل نیز سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی در نظر می گیرد.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما سریع بارگذاری می شود، باید عملکرد وردپرس خود را بهینه سازی کنید. این بدان معنی است که شما باید از ذخیره سازی استفاده کنید، از نفخ غیر ضروری جلوگیری کنید و تصاویر خود را بهینه سازی کنید.

۱۵. لیست ایمیل خود را بلافاصله شروع کنید

Start Building Your Email List

اکثر مبتدیان زمان زیادی را صرف اوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال، بیش از ۷۰ درصد از کاربرانی که وب سایت شما را ترک می کنند هرگز باز نخواهند گشت.

ترفند رشد ترافیک وبلاگ شما این نیست که فقط بازدید کنندگان جدید داشته باشید، بلکه باید بازدید کنندگان موجود را نیز حفظ کنید.

چگونه اطمینان حاصل کنید که کاربران به وب سایت شما باز می گردند؟

شما این کار را با درخواست از انها برای عضویت در وبلاگ خود انجام می دهید.

کاربران می توانند در پروفایل های رسانه های اجتماعی وب سایت شما مشترک شوند. با این حال، اکثر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از محتوای شما را ببینند.

به همین دلیل است که شما باید شروع به ساخت لیست ایمیل خود کنید.

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل شما این است که شما ان را دارید. هیچ نمی تواند دسترسی شما را محدود کند و شما دسترسی مستقیم به صندوق های ورودی کاربر خود را دریافت می کنید.

بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه ترین و موثرترین ابزار بازاریابی در اختیار شماست. شما هر روز بدون لیست ایمیل مشترکان بالقوه خود را از دست می دهید.

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می توانید خبرنامه های ایمیل منظم را ارسال کنید تا بازدید کنندگان بیشتری را به وبلاگ خود بیاورید. توصیه می کنیم از Constant Contact، Brevo (قبلا Sendinblue) یا ConvertKit استفاده کنید.

 

۱۶. به طور خودکار های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

Share Your Content

هنگامی که ما تاکید می کنیم که شما باید یک لیست ایمیل ایجاد کنید، منظور ما این نیست که شما باید ایجاد یک رسانه اجتماعی را متوقف کنید.

کاملا برعکس، در واقع، ما می خواهیم شما را به ادامه ساخت یک رسانه های اجتماعی زیر در تمام سیستم عامل های مهم اجتماعی، و حتی پیدا کردن سیستم عامل های طاقچه جدید است که شما می توانید کشف.

مشکل با وب سایت های رسانه های اجتماعی این است که شما باید به طور منظم مطالب را ارسال کنید تا پروفایل های خود را فعال نگه دارید و ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید، به زودی زمان زیادی را صرف به اشتراک گذاری محتوا خواهید کرد.

این جایی است که Uncanny Automator وارد می شود. این یک پلاگین است که اجازه می دهد تا شما را به ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس است.

برای دستورالعمل های گام به گام، راهنماهای ما را در مورد چگونگی ارسال خودکار از وردپرس به توییتر یا فیس بوک ببینید.

۱۷. به طور منظم مقالات قدیمی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Share Old Posts

اگر شما مانند اکثر وبلاگ ها هستید، احتمالا فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید. این بدان معنی است که برای بقیه روز، هیچ به روز رسانی از شما در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

در سیستم عامل هایی مانند توییتر، توییت شما به زودی ناپدید خواهد شد و کاربران شما احتمالا حتی ان را نخواهند دید.

ایا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتوای قدیمی خود را در فواصل منظم در طول روز به اشتراک بگذارید؟

این به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را از رسانه های اجتماعی با افزایش دید خود و فعال نگه داشتن پروفایل های خود دریافت کنید.

خوشبختانه، شما می توانید ان را با ابزارهایی مانند Buffer و Revive Old Posts خودکار کنید..

با Buffer، شما باید به روز رسانی های خود را به صورت دستی اپلود کنید. از سوی دیگر، Revive Old Posts به شما اجازه می دهد تا به طور خودکار مقالات قدیمی خود را به اشتراک بگذارید.

۱۸. سایر شبکه های اجتماعی را کاوش کنید

Explore More Social Networks

وب سایت های رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد، اما اکثر ما تمام وقت خود را در چند سیستم عامل برتر مانند فیس بوک و توییتر صرف می کنیم.

بدیهی است، شما می خواهید بر روی انها تمرکز کنید تا ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

با این حال، بسته به موضوعات وبلاگ شما ممکن است موفقیت بیشتری در سایر سیستم عامل های اجتماعی داشته باشید که کمتر شلوغ هستند.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد ایجاد کسب و کار است، ممکن است کاربران بیشتری را در LinkedIn پیدا کنید.

اگر یک وبلاگ سبک زندگی یا مد را اجرا می کنید، اینستاگرام ممکن است پلتفرمی باشد که باید روی ان تمرکز کنید.

شما همیشه می توانید وقت خود را در Quora صرف کنید تا به سوالات کاربر پاسخ دهید که لینک ها را ایجاد می کنند و به افزایش ترافیک وبلاگ کمک می کنند.

ما توصیه می کنیم که سعی کنید زمان بیشتری را در شبکه های اجتماعی به غیر از دو بزرگ صرف کنید. شما ممکن است مخاطبان پرشورتر و دنبال کننده های بزرگتر را در انجا پیدا کنید.

۱۹. شرکت در جوامع انلاین

Participate in Online Communities

جوامع انلاین منبع خوبی از ترافیک هستند عمدتا به این دلیل که انها در حال حاضر کاربران را درگیر کرده اند که علاقه مند به موضوعاتی هستند که شما در وبلاگ های خود بحث می کنید.

شما می توانید جوامع کوچکتر را در Reddit، گروه های LinkedIn، گروه های فیس بوک، جوامع یوتیوب و غیره پیدا کنید.

نکته حرفه ای: فقط شروع به ارسال لینک به مقالات خود نکنید. این اسپم نامیده می شود و مدیران بلافاصله شما را مسدود می کنند.

شما باید مدتی را صرف ایجاد شهرت خود، پاسخ دادن به سوالات، پیوستن به بحث ها کنید و تنها در صورت لزوم وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.

۲۰. گروه های انلاین خود را بسازید

Make Your Own Online Groups

راه دیگری برای ایجاد یک زیر پرشور در اطراف وبلاگ شما این است که گروه انلاین خود را شروع کنید. شما می توانید از سیستم عامل های رایگان مانند فیس بوک یا LinkedIn استفاده کنید و کاربران خود را برای پیوستن به ان دعوت کنید.

همانطور که جامعه شما رشد می کند، نفوذ شما نیز رشد خواهد کرد. شرکت کنندگان فعال در گروه شما به طور فعال به شما کمک می کنند تا وبلاگ خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

پس از مدتی، این جامعه کوچک می تواند منبع اصلی ترافیک برای وبلاگ شما باشد.

۲۱. شرکت در وب سایت های پرسش و پرسش

Participate on Question and Answers Websites

شما ممکن است متوجه شده باشید که گاهی اوقات پاسخ های قدیمی از وب سایت هایی مانند Stack Exchange، Quora یا TripAdvisor هنوز هم در نتایج جستجو از وبلاگ های تثبیت شده تر پیشی می گیرند.

وب سایت های پرسش و پاسخ یکی از بزرگترین جوامع انلاین در اینترنت هستند.

مزیت پاسخ دادن به سوالات در این سیستم عامل ها این است که پاسخ شما برای مدت زمان بسیار طولانی باقی خواهد ماند که به این معنی است که می تواند به یک منبع منظم ترافیک به وبلاگ شما تبدیل شود.

یک بار دیگر، ما به شما توصیه نمی کنیم که فقط برای ارسال لینک های خود به انجا بروید. در عوض، شما باید پاسخ های دقیق واقعی را با لینک به های وبلاگ خود بنویسید، تنها در صورتی که در زمینه مناسب باشند.

۲۲. پیدا کردن و تعامل با تاثیرگذاران در رسانه های اجتماعی

Influencer Marketing

Influencers می تواند به شما کمک کند وبلاگ خود را ارتقا دهید و می تواند به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد. با توجه به امار بازاریابی تاثیرگذار، ۸۳ درصد از صاحبان کسب و کار که از بازاریابی تاثیرگذار استفاده کرده اند، می گویند که این امر به رشد شرکت های انها کمک کرده است.

با این حال، مشکل این است که اکثر تاثیرگذاران در حال حاضر پیام های زیادی دریافت می کنند. از انجا که شما یک وبلاگ نویس جدید هستید، انها فرض می کنند که احتمالا چیزی برای ارائه به انها ندارید.

چگونه توجه یک تاثیرگذار را جلب کنید؟ مهمتر از همه، چگونه می توانید انها را برای تبلیغ وبلاگ خود تشویق کنید؟

ابتدا باید با انها در رسانه های اجتماعی صحبت کنید.

بعد، محتوای خود را با تفسیر خود به اشتراک بگذارید، به موضوعات انها پاسخ دهید، نظرات خود را در های وبلاگ خود بگذارید.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از تعاملات شما به بحث انها ارزش می بخشد.

تاثیرگذاران ان را دوست دارند زمانی که کاربران از تلاش های خود قدردانی می کنند. انها شما را می شنوند و به یاد می اورند. هنگامی که یک رابطه برقرار کردید، می توانید به انها نزدیک شوید تا به شما مشاوره دهند.

به نظر می رسد کار زیادی است، اما به شما کمک می کند تا دوستی های مادام العمر ایجاد کنید که برای هر دو طرف سوداور هستند.

۲۳. استفاده از اثبات اجتماعی برای دریافت ترافیک بیشتر

Using Social Proof

انسان ها حیواناتی اجتماعی هستند. ما دوست داریم در مورد تجربیات دیگران به عنوان اثبات اجتماعی بدانیم و از ان برای تصمیم گیری خودمان استفاده کنیم.

شما باید از این اثبات اجتماعی در وب سایت خود، در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود، در توییت های خود و در ایمیل ها برای ترویج وبلاگ خود استفاده کنید.

حالا ممکن است تعجب کنید، اگر من تازه شروع کنم چه؟ چگونه از اثبات اجتماعی در وبلاگ خود استفاده کنم؟

راه های زیادی برای استفاده از اثبات اجتماعی وجود دارد، حتی در یک وبلاگ جدید.

  • یک فرم بازخورد اضافه کنید و از کاربران بخواهید بازخوردی را که می توانید در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید، ترک کنند.
  • به طور مستقیم به کاربران نزدیک می شود و توصیفات را جمع اوری می کند.
  • از کاربران بخواهید مقالات شما را ارزیابی کنند.
  • از کاربران بخواهید که نظرات خود را بنویسند.
  • اعداد ابنبات مغزی هستند. شمارش رسانه های اجتماعی، تعداد مشترکین لیست ایمیل و سایر اعداد را به عنوان اثبات اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نگران نباشید اگر تعداد شما به اندازه سایر وبلاگ های موفق بزرگ نیست، انها هنوز هم اثبات اجتماعی قدرتمند هستند.

۲۴. نظارت بر رسانه های اجتماعی

Monitor Social Media

مردم در حال پرسیدن سوالات در همه زمان ها در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر. هشدارهایی را برای نظارت بر کلمات کلیدی در رسانه های اجتماعی تنظیم کنید و سپس به مکالمات برای پاسخ به سوالات خود با یک لینک به یک مقاله مرتبط در وب سایت خود پرش کنید.

شما همچنین می توانید وب سایت های رسانه های اجتماعی را برای نام تجاری، لینک ها و مکالمات خود نظارت کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار استفاده کنید. در اینجا برخی از بهترین ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی وجود دارد که می تواند همه چیز را برای شما اسان کند.

۲۵ رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را پیگیری کنید

Track Your Keyword Rankings

پس از شروع به ایجاد محتوا و ترویج ان، باید پیگیری کنید که هر قطعه محتوا چقدر خوب عمل می کند. علاوه بر این، برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می شود؟

شما می توانید این کار را با ابزاری به نام Google Search Console انجام دهید. این یک ابزار رایگان ارائه شده توسط Google است که به شما کمک می کند تا ببینید که چگونه وب سایت شما در جستجوی Google انجام می شود. ما یک راهنمای کامل کنسول جستجوی گوگل داریم که به شما نحوه استفاده از این ابزار فوق العاده قدرتمند مانند Pro را اموزش می دهد.

بعد، شما می خواهید وب سایت های رقیب خود را نظارت کنید. کنسول جستجوی گوگل به شما نمی گوید که چه کسی رتبه بالاتری از شما دارد و چرا.

برای این کار به ابزاری به نام Semrush نیاز دارید. این همچنین به شما بینش دقیق در مورد رقبای خود، کلمات کلیدی برتر انها و انچه شما باید انجام دهید تا از انها پیشی بگیرید.

۲۶. پیگیری ترافیک وب سایت شما و تعامل کاربر

Track User Analytics

اکنون که شما شروع به گرفتن برخی از ترافیک کرده اید، باید بدانید که کاربران شما از کجا می ایند و زمانی که در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند. بدون این داده ها، شما نمی توانید استراتژی خود را ارزیابی کنید یا حرکت بعدی خود را برنامه ریزی کنید.

اینجاست که Google Analytics وارد می شود.

این بازدید کنندگان وب سایت شما را ردیابی می کند و به شما کمک می کند تا گزارش های ترافیکی، تعامل و سایر فعالیت های کاربر را در وب سایت خود ببینید. برای دستورالعمل ها، اموزش گام به گام ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس را ببینید.

بزرگترین مزیت استفاده از Google Analytics این است که شما می توانید ببینید که کاربران شما هنگام بازدید از وب سایت شما چه کاری انجام می دهند.

دانستن این داده ها به شما کمک می کند تا انچه را که کار می کند دو برابر کنید و انجام انچه را که نیست متوقف کنید.

گذشته از ردیابی تجزیه و تحلیل خود، شما همچنین می توانید به طور مستقیم از بازدید کنندگان خود بپرسید که با استفاده از یک افزونه رایگان مانند UserFeedback در مورد سایت شما چه فکر می کنند. این اجازه می دهد تا شما را به راحتی ایجاد ویدجت پنجره برای جمع اوری بازخورد بازدید کننده در زمان واقعی.

۲۷. ادامه یادگیری بازاریابی انلاین و SEO

Continue Learning Online Marketing and SEO

این نکات به شما کمک می کند تا ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید و همچنان مشترکین بیشتری داشته باشید.

با این حال، همانطور که وبلاگ شما رشد می کند، باید راه های بیشتری برای رشد کسب و کار خود یاد بگیرید.

وبلاگ OptinMonster یکی دیگر از منابع عالی است که می خواهید دنبال کنید. OptinMonster بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در بازار است. وبلاگ انها جایی است که انها به طور منظم مقالاتی را در مورد چگونگی دریافت ترافیک بیشتر، مشترکین و فروش منتشر می کنند.

امیدواریم این نکات به شما در افزایش ترافیک وبلاگ شما کمک کرده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *