۱۰ دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال ۲۰۲۴ به یک وب سایت نیاز دارد

10 دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال 2024 به یک وب سایت نیاز دارد

 اهمیت داشتن یک وب سایت

سال ۲۰۲۴ است، و رفتار مصرف‌کننده در طول زمان برای انطباق با فن‌آوری‌های در حال تکامل در عصر دیجیتال تغییر کرده است. به عنوان مثال، صفحات زرد ضخیم، که در سال های نه چندان دور محبوب بودند، با ظهور شبکه جهانی وب با فهرست های آنلاین جایگزین شدند. وب‌سایت‌ها به منبعی برای کسب اطلاعات در مورد مشاغل و خدمات تبدیل شده‌اند و مردم در حال حاضر بیشتر به دنبال جستجوی آنلاین یک کسب‌وکار هستند تا اینکه آن را در یک کتاب فیزیکی جستجو کنند.

با ظهور شبکه جهانی وب، مردم بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و تنها با چند کلیک می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. در نتیجه، کسب‌وکارها باید استراتژی‌های بازاریابی خود را برای پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کننده مدرن تطبیق دهند.

اینترنت مطمئناً تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف کننده داشته است. این تغییر در رفتار تنها نمونه ای از چگونگی سازگاری مصرف کنندگان با فناوری های در حال تکامل در طول زمان است. با حرکت بیشتر مشاغل آنلاین و با ادامه ظهور فناوری‌های جدید، رفتار مصرف‌کننده احتمالاً به تغییر و تکامل همراه با آنها ادامه می‌دهد.

امروزه اینترنت نحوه جستجوی افراد برای کسب و کار و خدمات را متحول کرده است. با دسترسی به حجم عظیمی از اطلاعات در دستان خود، کاربران می توانند به راحتی شرکت ها را از نظر کیفیت، قیمت و رتبه بندی مشتریان پیدا کرده و مقایسه کنند. فراوانی منابع آنلاین در دسترس منجر به کاهش اتکا به منابع سنتی مانند صفحات زرد یا روزنامه ها شده است. کسب‌وکارها مجبور شده‌اند برای همگام شدن با چشم‌انداز دائماً در حال تحول آنلاین سازگار شوند، و بسیاری از آنها برای رقابتی ماندن به ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال مختلف روی می‌آورند. ۹۷ درصد مردم از طریق اینترنت اطلاعات بیشتری در مورد یک شرکت محلی کسب می کنند. بنابراین، اگر می خواهید کسب و کار خود را با قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مناسب رشد دهید، باید به صورت آنلاین پیدا شوید – به این معنی که باید یک وب سایت داشته باشید.

اگر می خواهید درآمد خود را افزایش دهید، به یک وب سایت نیاز دارید. به همین سادگی. مشتریان بالقوه در حال جستجوی کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکار شما به صورت آنلاین هستند و اگر شما آنجا نباشید، شخص دیگری را پیدا می‌کنند. یک وب‌سایت به شما این فرصت را می‌دهد تا بهترین قدم خود را بگذارید و به مشتریان بالقوه نشان دهید که چه کسی هستید، چه می‌کنید و چرا باید با شما تجارت کنند. این یک ابزار ضروری برای هر کسب و کاری است که می خواهد امروز موفق باشد. بنابراین، اگر هنوز از خود می‌پرسید: «چرا به یک وب‌سایت نیاز دارم؟» خوب، پاسخ روشن است: زیرا برای رشد کسب و کار شما ضروری است.

اما پس از آن این سوال، “چرا به یک وب سایت نیاز دارم؟” هنوز کاملا رایج است این وبلاگ در مورد ۱۰ دلیل اصلی که چرا کسب و کار شما در سال ۲۰۲۴ نیاز به یک وب سایت دارد، صرف نظر از صنعتی که در آن هستید صحبت می کند.

بدون بحث بیشتر، بیایید در مورد اهمیت داشتن یک وب سایت صحبت کنیم!

دلیل شماره ۱: مشتریان شما انتظار دارند که شما یک وب سایت داشته باشید

با توجه به نکته قبلی، مشتریان باهوش فناوری شما از شما انتظار دارند که یک وب سایت برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار خود داشته باشید. همانطور که برای شما، وب سایت شما می تواند به شما در ایجاد کسب و کار، افزایش ارزش یادآوری برند، ترویج حسن نیت در مقابل مشتریان و مخاطبان هدف، و همچنین ارائه پیام های بازاریابی قوی کمک کند.

وب سایت یک دارایی قدرتمند برای کسب و کار شما است.

داشتن یک وب سایت فقط حضور آنلاین نیست. با طراحی دقیق وب سایت خود، می توانید آن را به یک دارایی قدرتمند برای تجارت خود تبدیل کنید. مثل داشتن یک ویترین است؛ فقط انتظار می رود اگر وب‌سایتی ندارید، مشتریان فکر می‌کنند که برای آن‌ها وقت زیادی ندارید یا به اندازه کافی در فن‌آوری مهارت ندارید تا با زمان‌ها همگام شوید. حتی ممکن است بپرسند که آیا شما مشروع هستید یا خیر. مطمئناً می توانید خودتان یک وب سایت راه اندازی کنید. اما آیا واقعاً می خواهید؟

وب سایت بخش مهمی از استراتژی برندسازی و بازاریابی شما است.

یک وب‌سایت چیزی بیش از این است که کلماتی را در یک صفحه قرار دهید و آن را خوب نامید. این بخش مهمی از استراتژی برندسازی و بازاریابی شما است. باید به خوبی طراحی شده و کاربر پسند باشد و فراخوان‌هایی برای اقدام واضح داشته باشد. باید به طور مرتب با محتوای تازه به روز شود. همچنین باید برای موتورهای جستجو بهینه شود تا مشتریان بالقوه بتوانند آن را پیدا کنند. به عبارت دیگر، کار زیادی است. اما خبر خوب این است که افرادی هستند که می توانند همه این کارها را برای شما انجام دهند. بنابراین، اگر وب سایت ندارید، منتظر چه چیزی هستید؟ یکی بگیر! مشتریان شما بابت آن از شما تشکر خواهند کرد.

به این موضوع فکر کنید: وب سایت شما پیام بازاریابی شما را ۲۴ ساعت شبانه روز و ۳۶۵ روز در سال ارائه می دهد. به غیر از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، بیشتر وب‌سایت‌های حرفه‌ای اطلاعات محور هستند و سعی می‌کنند نقاط درد بازدیدکنندگان را برطرف کنند.

دلیل شماره ۲: وب سایت شما اثبات اجتماعی ارائه می دهد

بدون وب سایت، چگونه مردم متوجه می شوند که شما یک کسب و کار واقعی هستید؟ آنها چگونه متوجه می شوند که شما فقط یک فرد تصادفی نیستید که در زیرزمین مادرشان فعالیت می کنید؟ یک وب سایت برای ارائه مدارک اجتماعی و ایجاد اعتبار شما به عنوان یک تجارت ضروری است. به مشتریان بالقوه نشان می دهد که شما در مورد کاری که انجام می دهید جدی هستید و چیزی برای ارائه دارید. فقط در مورد آن فکر کنید: آیا احتمال خرید شما از شرکتی با وب سایت بیشتر است یا شرکتی بدون وب سایت؟ پاسخ واضح است. اگر می خواهید در کسب و کار موفق شوید، روی یک وب سایت سرمایه گذاری کنید. این بهترین راه برای ارائه اثبات اجتماعی و ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه است. اگر وب سایت ندارید، واقعاً در تجارت نیستید. مردم از کسب‌وکارها انتظار دارند که وب‌سایتی داشته باشند که در آن بتوانند درباره کاری که انجام می‌دهید اطلاعات بیشتری کسب کنند، نظرات مشتریان را بخوانند و مدارکی اجتماعی دریافت کنند که نشان دهد شما یک کسب‌وکار معتبر هستید. بدون وب سایت، شما به طور موثر به مشتریان بالقوه می گویید که ارزش وقت یا پول آنها را ندارید. رفتار مشتری بیشتر بر اساس آنچه دیگران در مورد کسب و کار شما می گویند هدایت می شود. این که آیا برند شما در سایت های بررسی مانند FourSquare یا Yelp دارای رتبه ۵ ستاره است، مردم انتظار دارند که وب سایت شما را ببینند تا اطلاعات بیشتری در مورد برند دریافت کنند. از آنجایی که خریداران بالقوه در حال حاضر به دنبال شما به صورت آنلاین هستند، از جمله نظرات مشتریان در سایت شما راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن خریداران بالقوه و ارائه اثبات اجتماعی است.

 

دلیل شماره ۳. شما روایت را از طریق وب سایت خود کنترل می کنید

در حالی که کنترل آنچه مردم در مورد شما می گویند دشوار است، می توانید با نوشتن داستان خود در وب سایت بر درک برند خود تأثیر بگذارید. یک وب سایت روشی بسیار کارآمدتر از تبلیغات چاپی یا بروشورهای ایمیلی حلزونی برای کمک به برندها در انتشار پیام، چشم انداز و مأموریت خود است. امروزه، کنترل روایت در مورد وب سایت خود بیش از هر زمان دیگری مهم است. راه‌های زیادی وجود دارد که مردم می‌توانند از وب‌سایت شما مطلع شوند، و اگر مراقب نباشید، می‌توانید اطلاعات نادرست زیادی را در اطراف خود پیدا کنید. بهترین راه برای کنترل روایت این است که مطمئن شوید وب سایت شما به روز و دقیق است. محتوای خود را تازه و مرتبط نگه دارید و مطمئن شوید که تمام اطلاعات تماس شما به روز است. اگر افراد نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند در وب سایت شما بیابند، به سرعت به سمت وب سایت شخص دیگری می روند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که همیشه دقیق ترین و به روزترین اطلاعات را در مورد وب سایت خود ارائه می دهید. بر اساس SEOTribunal، روزانه ۵.۶ میلیارد جستجو در گوگل و ۶۳۰۰۰ جستجو در ثانیه در هر روز انجام می شود. تصور کنید، با چنین حجم جستجو، ممکن است کسی در حال حاضر آنلاین باشد که به دنبال خدمات دقیق شما باشد. اگر وب سایت ندارید، حدس بزنید چه کسی کسب و کار را دریافت می کند؟ قطعا شما نیستید! اما آن رقیب همسایه دارای یک وب سایت بهینه شده برای جستجو است.

 

دلیل شماره ۴: وب سایت شما به شما این امکان را می دهد که بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، یکی از اولویت‌های اصلی شما احتمالاً حداکثر کردن بازگشت سرمایه (ROI) است. و اگر وب‌سایتی دارید، خوش شانس هستید زیرا راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید مطمئن شوید که وب‌سایت شما سخت کار می‌کند تا حداکثر بازگشت سرمایه را به ارمغان بیاورد. در اینجا فقط چند مورد است: ابتدا مطمئن شوید که وب سایت شما با در نظر گرفتن مشتری هدف شما طراحی شده است. چه چیزی را می خواهند ببینند؟ چه چیزی باعث می شود که آنها در سایت شما بمانند و به بازگشت ادامه دهند؟ پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا وب سایتی را طراحی کنید که در جهت تولید سرنخ و فروش باشد. دوم، روی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید تا وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بالا ظاهر شود. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، احتمال اینکه افراد به سایت شما مراجعه کنند بیشتر می شود. هنگامی که آنها در سایت شما هستند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری یا مشتری دارید. سوم، از فراخوان های موثر (CTA) در وب سایت خود استفاده کنید. CTA اساساً دستورالعملی است که به بازدیدکنندگان وب سایت می گوید که می خواهید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال، اگر می خواهید آنها برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، یک CTA اضافه کنید که می گوید: «برای اشتراک اینجا را کلیک کنید.» مطمئن شوید که CTA های شما واضح هستند و به طور برجسته در وب سایت شما قرار می گیرند تا بازدیدکنندگان نتوانند آنها را از دست بدهند. با پیروی از این نکات، می توانید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به حداکثر بازگشت سرمایه برای کسب و کار شما کمک می کند. ایجاد یک وب سایت با استفاده از ابزارهای رایگان مانند WordPress.com و Elementor هزینه زیادی ندارد اما هزینه بیشتری را برای شما فراهم می کند. یک وب سایت بهینه شده برای موتورهای جستجو به شما این امکان را می دهد که در مقابل هزاران مصرف کننده بالقوه دیگر بدون صرف هزینه زیاد باشید. می تواند به شما کمک کند تا برای تبلیغ خدمات یا محصولات خود به مخاطبان هدف گسترده تری برسید. محتوای موجود در وب سایت همچنین بر تصمیمات خرید و معاملات تجاری تأثیر می گذارد، صرف نظر از اینکه در کدام صنعت هستید.

 

دلیل شماره ۵: وب سایت به اعتبار شرکت شما می افزاید

در آن زمان، زمانی که یک شرکت می خواست معتبر دیده شود، یک تبلیغ تلویزیونی می خرید یا یک بیلبورد می گذاشت. اما این روزها، افراد به احتمال زیاد قبل از خرید در مورد یک شرکت به صورت آنلاین تحقیق می کنند – و این بدان معناست که داشتن یک وب سایت ضروری است. یک وب سایت مانند یک کارت ویزیت مجازی برای یک شرکت است. این یکی از اولین چیزهایی است که مشتریان بالقوه زمانی که قصد انجام تجارت با شما را دارند به آن نگاه می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که مطمئن شوید وب سایت شما حرفه ای است و به اعتبار شرکت شما می افزاید. اما داشتن هر وب سایتی این کار را نمی کند – باید به خوبی طراحی شده و پر از اطلاعات مفید باشد. وب سایتی که طراحی ضعیفی دارد یا سال ها به روز نشده است، به بازدیدکنندگان این تصور را می دهد که شرکت غیرحرفه ای یا غیرحرفه ای است. از سوی دیگر، وب سایتی شیک و به روز نشان می دهد که این شرکت مدرن و بر روی ترندها است. علاوه بر این، یک وب سایت باید حاوی اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات شرکت و همچنین نظرات و نظرات مشتریان باشد. این به مشتریان بالقوه کمک می کند تا مطمئن شوند که از یک منبع معتبر خرید می کنند. بنابراین اگر می خواهید شرکت شما معتبر دیده شود، مطمئن شوید که وب سایتی دارید که تعهد شما را به کیفیت نشان می دهد. اگر می خواهید به دنیا نشان دهید که کسب و کار خود را جدی می گیرید، زمان آن فرا رسیده که روی یک وب سایت حرفه ای سرمایه گذاری کنید. در عصری که بیش از ۵۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند هنگام جستجو در گوشی های هوشمند خود، یک شرکت یا محصول جدید را کشف می کنند، نداشتن وب سایت می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. طبق یک مطالعه، ۷۵٪ از کاربران آنلاین پذیرفتند که اعتبار یک شرکت را بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت کنند. در پایان، مردم احتمالاً با شرکتی که می توانند به آن اعتماد کنند وارد تعامل می شوند، و وب سایت پله ای برای ایجاد این رابطه است.

 

دلیل شماره ۶: وب سایت شما به شما امکان می دهد مکالمات سازنده بیشتری داشته باشید

خیلی اوقات، گفتگوها به بحث های بیهوده تبدیل می شود. اما اگر وب سایت دارید، می توانید با گفتگوهای سازنده تر از این دام ها جلوگیری کنید. از این گذشته، یک وب سایت به سادگی بستری برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده های شما با جهان است. با صرف زمان برای ایجاد یک وب سایت خوب، به طور موثر خود را مجبور به گفتگوهای سازنده تر می کنید. این به این دلیل است که شما مجبور هستید افکار خود را به شیوه ای واضح و مختصر بیان کنید. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که گفتگوهای سازنده تری با مشتریان، مشتریان و همکاران خود داشته باشید. این یک مکان مرکزی برای تمام اطلاعات شما فراهم می کند. دیگر لازم نیست به فایل ها و ایمیل های پراکنده تکیه کنید. علاوه بر این، یک وب سایت به شما امکان می دهد اطلاعات را راحت تر به اشتراک بگذارید. می‌توانید مقالات، کاغذهای سفید و سایر اسنادی را پست کنید که برای هر کسی که به اینترنت متصل است قابل دسترسی باشد. این باعث می شود گفتگوهای سازنده در مورد موضوعات پیچیده آسان شود. به طور کلی، داشتن یک وب سایت برای گفتگوهای سازنده ضروری است. این یک مکان مرکزی برای اطلاعات فراهم می کند، به اشتراک گذاری اسناد را آسان می کند و یک تصویر حرفه ای به شما می دهد. امروز روی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید و از فردا گفتگوهای بهتری داشته باشید! علاوه بر این، یک وب سایت یک رکورد دائمی از افکار و ایده های شما فراهم می کند. این بدان معنی است که شما همیشه می توانید هنگام گفتگوهای آینده به وب سایت خود مراجعه کنید. بنابراین، اگر به دنبال گفتگوهای سازنده تری هستید، همین امروز یک وب سایت ایجاد کنید. وب سایت پلت فرم شما برای پاسخ به تمام سوالات اساسی مشتریان بالقوه شما در مورد تجارت و برند شما است. این به ویژه برای آژانس های بازاریابی B2B صادق است. هنگامی که مردم از وب سایت شما بازدید می کنند، به دنبال پاسخ به سؤالات اساسی مانند کاری که شما انجام می دهید، محصولات/راه حل های شما، مکان شما، جزئیات تماس، و غیره هستند. هنگامی که از همه این موارد راضی شدند، تصمیم می گیرند یا پیگیری کنند یا خیر. فقط به یاد داشته باشید، هنگامی که چنین اطلاعاتی را ارائه می کنید، آن را ساده و کوتاه نگه دارید زیرا مصرف کنندگان این روزها انتظار رضایت فوری دارند.

 

دلیل شماره ۷: وب سایت شما شما را قادر می سازد تا با دیگر جالوت های صنعت رقابت کنید

آیا می دانستید که داشتن یک وب سایت به شما فرصت مناسبی برای رقابت با غول های صنعت خود می دهد؟ هنگامی که یک وب سایت بهینه سازی شده ایجاد می شود، می تواند رتبه بالاتری داشته باشد و در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گیرد. نه تنها به شما بستری برای فروش محصولات یا خدماتتان می دهد، بلکه به شما امکان می دهد تا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید. و شاید مهم‌تر از همه، به شما این امکان را می‌دهد که با دیگر غول‌های صنعت رقابت کنید – حتی اگر آنها منابع بسیار بیشتری از شما داشته باشند. یک وب سایت با هم سطح کردن زمین بازی، به کسب و کارهای کوچک اجازه می دهد تا در چشم انداز رقابتی امروز پیشرفت کنند. گاهی اوقات، همه چیز به رتبه بندی وب سایت مربوط می شود. رتبه وب سایت شما در گوگل چگونه است؟ آیا شما در صفحه اول هستید؟ دومین؟ سومین؟ اگر وب سایتی با رتبه بالا دارید، می توانید با پسران بزرگ رقابت کنید. پیشنهاد برای کلمات کلیدی مناسب می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد و بر سفر مصرف کننده شما تأثیر بگذارد، که معمولاً با تحقیق، توصیه ها و بررسی ها شروع می شود. داشتن یک موقعیت برجسته در صفحه نتایج جستجو یکی از راه های زیادی برای به چالش کشیدن جالوت های صنعت شما است. بنابراین، اگر بر اینترنت تسلط ندارید، به مشتریان خود دلیلی برای خرید از رقبا می دهید.

 

دلیل شماره ۸: وب سایت شما می تواند بخشی از محو شدن دسترسی رسانه های اجتماعی را جبران کند

اگر فکر می کنید داشتن یک صفحه رسانه اجتماعی برای جذب مشتریان جدید کافی است، دوباره فکر کنید. داشتن یک صفحه فیس بوک کافی نیست زیرا هر کسب و کار دیگری یک صفحه دارد. فیس بوک ادعا می کند که در سال ۲۰۱۸، مردم ۵۰ میلیون ساعت کمتر از سال قبل در فیس بوک سپری کردند. با کاهش دسترسی رسانه های اجتماعی، داشتن یک وب سایت مهم تر از همیشه است. یک وب سایت یک راه عالی برای کنترل محتوای خود است و اطمینان حاصل می کند که مخاطبان شما همیشه می توانند شما را پیدا کنند. همچنین پلتفرم بسیار قابل اعتمادتری است – در حالی که پلتفرم های رسانه های اجتماعی می آیند و می روند، تا زمانی که آن را ادامه دهید، وب سایت شما همیشه در آنجا خواهد بود. همچنین به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل ها را ردیابی کنید و ببینید چه کسانی از سایت شما بازدید می کنند و با محتوای شما تعامل دارند. به علاوه، با کاربرپسندتر شدن طراحی وب سایت، ایجاد یک وب سایت زیبا که نشان دهنده برند شما باشد، آسان تر از همیشه است. اگر به دنبال کنترل بیشتر بر حضور آنلاین خود هستید، یک وب سایت راهی برای رفتن است. بنابراین، اکنون بسیاری از شرکت‌ها به جای اتکا به شبکه‌های اجتماعی، به ساخت وب‌سایت روی آورده‌اند. در حالی که شبکه های رسانه های اجتماعی پتانسیل افزایش کسب و کار را دارند، بانکداری فقط بر روی آنها می تواند اشتباه بزرگی باشد که ممکن است در سال های آینده هزینه بر باشد.

دلیل شماره ۹: وب سایت شما به شما امکان می دهد ساعات کاری خود را افزایش دهید

بیایید با آن روبرو شویم: بیشتر ما آدم های صبح نیستیم. آلارم به صدا در می آید و چند بار snooze را می زنیم. قبل از اینکه متوجه شویم، بیش از حد می‌خوابیدیم و باید عجله می‌کردیم تا برای کار آماده شویم. برای بسیاری از ما، تصور اینکه روزمان را زودتر از آنچه که باید شروع کنیم، غیرقابل تصور است. اما اگر مجبور نباشیم روزمان را زودتر شروع کنیم چه؟ اگر می‌توانستیم بدون اینکه تا ساعت ۹ صبح در دفتر باشیم، طبق برنامه خود کار کنیم، چه؟ به لطف اینترنت، این سناریو اکنون برای بسیاری از مردم یک واقعیت است. با یک وب سایت، می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید. چه در حال فروش محصولات یا خدمات باشید، وب سایت شما حتی زمانی که در خواب هستید برای شما کار خواهد کرد. بهتر از همه، شما می توانید یک بار وب سایت خود را راه اندازی کنید و اجازه دهید خود به خود اجرا شود. نیازی نیست که دائماً ساعات کاری جدید داشته باشید یا شب‌های دیروقت کار کنید. داشتن یک وب سایت به این معنی است که محتوای شما در هر زمانی در طول روز و به راحتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. بنابراین چه کسی در شب یا در روز از وب سایت شما بازدید کند، به نوعی شما همیشه با او در تعامل هستید و می توانید با علامت “بسته برای تجارت” خداحافظی کنید. در دسترس بودن همیشه از بازاریابی پشتیبانی می کند و فروش را به طور چشمگیری افزایش می دهد و این به ویژه در مورد شرکت های تجارت الکترونیک صادق است. همچنین گامی به سوی خدمات مشتری موثر و ایجاد ارتباط است، به خصوص اگر چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی را در وب سایت خود فعال کرده باشید که می توانند مشکلات اساسی مشتریان شما را در زمانی که بیشتر به آنها نیاز دارند حل کنند.

دلیل شماره ۱۰ وب سایت مکانی است که در آن شما پیشنهادات خود را به نمایش می گذارید

نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که یک وب سایت اولین تعامل مخاطبان هدف شما با برند شما است. نحوه موقعیت یابی کسب و کار خود کاملاً در کنترل شماست. یک وب سایت می تواند اطلاعات دقیقی در مورد پیشنهادات شما ارائه دهد و منجر به فروش شود. با گنجاندن فراخوان‌های اقدام برجسته، کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق کنند تا با آنها تماس بگیرند یا خرید کنند. یک وب سایت همچنین می تواند آگاهی از برند ایجاد کند و اعتبار ایجاد کند. کسب و کارها با گنجاندن توصیفات، مطالعات موردی و بررسی مشتریان می توانند به مشتریان بالقوه نشان دهند که معتبر و قابل اعتماد هستند. هنگامی که یک وب سایت به طور موثر استفاده شود، می تواند یک دارایی قدرتمند در هر استراتژی بازاریابی باشد. با ارائه اطلاعات و تصاویر محصول در وب سایت خود، می توانید به بازدیدکنندگان یک دید کلی از آنچه ارائه می دهید ارائه دهید بدون اینکه آنها را با اطلاعات بیش از حد به طور همزمان بمباران کنید. یک وب سایت بستر مناسبی را برای مشتریان فراهم می کند تا محصولات یا خدمات شما را مستقیماً بدون نیاز به بازدید حضوری از محل شما خریداری کنند. به این ترتیب، یک وب سایت می تواند ابزار ارزشمندی برای تبلیغ و فروش پیشنهادات شما باشد. به آن اضافه کنید که نه تنها می‌توانید پیشنهادات خود را با ویژگی‌ها نمایش دهید، بلکه آموزش‌های ویدیویی کوتاه یا دستورالعمل‌های PDF قابل دانلود را نیز ارائه دهید. همچنین می‌توانید جوایز، گواهینامه‌ها و تمام ویژگی‌هایی را که می‌تواند درد بازدیدکنندگانتان را کاهش دهد برجسته کنید. این امر میانگین زمانی را که مشتریان شما در وب سایت می گذرانند افزایش می دهد و شاید بر تصمیم آنها برای تماس با شما تأثیر بگذارد. نکاتی برای شروع فرآیند طراحی وب سایت بنابراین شما می خواهید یک وب سایت داشته باشید، نه؟ خوب، اکنون که متوجه شدید چرا یک وب سایت دارید، بیایید به چند راه برای شروع نگاه کنیم. قبل از اینکه بتوانید وب سایت خود را در اینترنت قرار دهید تا دنیا ببیند، باید چند کار انجام دهید.

 

۱. با نوشتن اهداف و اهداف وب سایت خود شروع کنید

 ۲. مطمئن شوید که وب سایت شما با یک سیستم ناوبری ساده و تصاویری جذاب کاربرپسند است.

۳. روشی سازماندهی شده برای دسترسی به اطلاعاتی مانند سؤالات متداول، توضیحات محصول/خدمات، توصیفات، اطلاعات تماس و غیره ارائه دهید.

۴. با گنجاندن کلمات کلیدی و عبارات هدفمند، وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.

۵. ویژگی های رسانه های اجتماعی را برای کمک به انتشار اخبار کسب و کار خود یکپارچه کنید.

۶. به کاربران اجازه دهید برای خبرنامه ها، اشتراک های ایمیل و غیره ثبت نام کنند تا بتوانید آنها را در جریان هر گونه به روز رسانی یا محصولات/خدمات جدید قرار دهید.

۷. از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس برای پیگیری فعالیت کاربران و تنظیم وب سایت خود بر این اساس استفاده کنید.

۸. وب سایت خود را به طور منظم آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به درستی کار می کند و همه ویژگی ها به درستی کار می کنند.

۹. در نهایت، فراموش نکنید که در هر صفحه از وب سایت خود یک فراخوان برای اقدام واضح قرار دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند اقدام مورد نظر خود را انجام دهند، مانند تماس با شما یا خرید یک محصول.

یک سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید

اول از همه، یک سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید. مطمئن شوید که به ویژگی های ارائه شده مانند فضای ذخیره سازی و محدودیت های پهنای باند نگاه می کنید. همچنین باید میزان کنترلی که می‌خواهید روی پیکربندی سرور خود داشته باشید و اینکه آیا سرویس میزبانی پشتیبان‌گیری روزانه ارائه می‌دهد یا خیر را در نظر بگیرید. چندین شرکت وجود دارند که هم خدمات دامنه و هم هاست ارائه می دهند.

یک نام دامنه انتخاب کنید

در حالت ایده آل، نام دامنه شما باید با نام شرکت شما باشد. در صورتی که در دسترس نباشد، می توانید نام دامنه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده خط کسب و کار شما باشد. نام دامنه را جذاب و متمایز کنید. نام دامنه یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که باید به طور کامل از آن استفاده کنید.

خدمات میزبانی وب

یک سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید که معتبر و دارای شهرت قوی باشد. ارائه‌دهنده خدماتی را انتخاب کنید که بتواند تغییرات را به سرعت و به لحاظ اقتصادی انجام دهد. این امر مفید خواهد بود، به خصوص زمانی که کسب و کار شما گسترش می یابد، کوچک می شود یا به روز رسانی های مهم دیگری دارد.

پلتفرم CMS

شما دوست دارید بتوانید به راحتی محتوای جدید منتشر کنید، به کاربران جدید اجازه دهید و تغییرات و به روز رسانی ها را در وب سایت خود ایجاد کنید. و اگر بتوانید همه این کارها را بدون نیاز به کدنویسی هر بار یا کار با یک توسعه دهنده انجام دهید، ایده آل خواهد بود. شما می توانید از چیزی مانند WordPress، یک پلتفرم CMS منبع باز، برای ساخت و اصلاح وب سایت خود استفاده کنید.

طراحی وب

سایت طراحی وب سایت باید محصول چندین جلسه طوفان فکری باشد، زیرا ساخت آن آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست. اطمینان حاصل کنید که الگوی وب سایت شما برای پیمایش آسان است و شبیه رقبای شما نیست. باید با در نظر گرفتن برند شما طراحی شود. پس از همه، شما نمی خواهید تجارت شما شبیه به رقبای شما باشد.

پیشنهاد نهایی – قیمت عقب ماندن بسیار بیشتر از داشتن یک وب سایت است

داشتن یک وب سایت حرفه ای طراحی شده و متمایز کننده برند برای افزایش فروش، افزایش قیمت نهایی و رشد کسب و کار شما بسیار مهم است. این به شما فرصتی می دهد تا با داستان برند خود در مقابل مخاطبان هدف مناسب قرار بگیرید. علاوه بر این، داشتن یک وب‌سایت اولیه چند سکه هزینه دارد و می‌تواند در درازمدت بازدهی بزرگی را به همراه داشته باشد. بنابراین به جای اینکه بپرسید چرا کسب و کار شما به یک وب سایت نیاز دارد، بپرسید چرا که نه! اکنون اقدام کنید و اجازه ندهید رقابت شما از شما پیشی بگیرد. قیمت عقب ماندن خیلی بیشتر از داشتن یک وب سایت است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *