۴۰+ مارک های بزرگ با نام های بزرگ که از وردپرس استفاده می کنند

+40 مارک های بزرگی که از وردپرس استفاده میکنند

ایا می خواهید بدانید کدام مارک های بزرگ از وردپرس استفاده می کنند؟

وردپرس توسط برخی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها، افراد مشهور و مارک های جهان استفاده می شود.

در این مقاله، ما لیستی از قابل توجه ترین مارک های بزرگ را که از وردپرس برای قدرت وب سایت های خود استفاده می کنند، به اشتراک می گذاریم.

40+ most notable big name brands that are using WordPress

چرا بسیاری از مارک های بزرگ از وردپرس استفاده می کنند؟

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت و سیستم مدیریت محتوا در جهان است. در حال حاضر بیش از ۴۳ درصد از کل اینترنت، از جمله برخی از بزرگترین مارک ها را تامین می کند.

با وردپرس، امکان ساخت تقریبا هر نوع وب سایت، وبلاگ وردپرس، فروشگاه انلاین و خیلی بیشتر وجود دارد. این هزاران پلاگین رایگان و حق بیمه دارد که می تواند برای گسترش عملکرد وب سایت شما استفاده شود.

اکثر وب سایت ها از وردپرس برای انعطاف پذیری، پانل مدیریت مبتدی و کتابخانه گسترده تم و افزونه استفاده می کنند. وردپرس را می توان به سرعت بدون نوشتن هیچ کدی تنظیم کرد.

گفته می شود، بیایید نگاهی به قابل توجه ترین مارک های بزرگ که از وردپرس استفاده می کنند، داشته باشیم.

۱. سونی موسیقی

Sony Music

Sony Music یک نام تجاری موسیقی جهانی است که از WordPress برای قدرت وب سایت خود استفاده می کند. این سایت هنرمندان، اخرین اخبار، خوراک توییتر و غیره را به نمایش می گذارد.

۲. اتاق خبر متا

Meta Newsroom

Meta Newsroom یک وبلاگ خبری و فناوری محبوب با مقالات مربوط به موضوعات مربوط به WhatsApp، Instagram، Facebook و سایر پروژه های Meta است.

۳. PlayStation.Blog

PlayStation.blog

PlayStation یکی از بزرگترین شرکت های بازی در جهان است. انها از وردپرس برای قدرت وب سایت بازی خود استفاده می کنند که راهنمایی ها، انتشار بازی ها، اخبار داخلی و غیره را ارائه می دهد.

۴. تک کرانچ

Techcrunch

TechCrunch یک وب سایت فناوری بسیار محبوب است که اخرین اخبار مربوط به استارتاپ ها، گجت ها، رویدادها و سایر موضوعات مرتبط را پوشش می دهد.

۵. مجله تایم

Time Magazine

مجله تایم یکی از طولانی ترین وب سایت ها و مجلات خبری امریکا است. این سایت موضوعاتی مانند سیاست، بهداشت، فناوری، سرگرمی، علم و خیلی چیزهای دیگر را پوشش می دهد.

۶. اتاق مطبوعات سی ان ان

CNN Press Room

اتاق مطبوعات سی ان ان وب سایت رسمی تیم روابط عمومی سی ان ان است. این سایت دسترسی به انتشارات مطبوعاتی، برگه های اطلاعاتی، تماس های مطبوعاتی و غیره را فراهم می کند.

۷. دیزنی کتاب

Disney Books

کتاب های دیزنی سایت رسمی بخش انتشارات دیزنی است. بازدید کنندگان می توانند کتاب ها را بر اساس سن، شخصیت ها، بهترین فروشندگان و غیره مرتب کنند.

۸- رولینگ استونز

The Rolling Stones

وب سایت گروه رولینگ استونز اخرین رویدادهای خود، انتشار موسیقی، فروشگاه انلاین و غیره را به نمایش می گذارد. این یک وب سایت منحصر به فرد با رنگ های جسورانه، عناصر تعاملی و فیلم ها است.

۹. اتاق خبر Spotify

Spotify Newsroom

اتاق خبر Spotify وب سایت مطبوعاتی برای برنامه پخش موسیقی Spotify است. خوانندگان می توانند اخبار، به روز رسانی ها، انتشار موسیقی و فرم ثبت نام خبرنامه ایمیل منحصر به فرد را پیدا کنند.

۱۰. هایپبیست

Hypebeast

Hypebeast یک مجله انلاین محبوب است که به لباس خیابانی، هنر و مد اختصاص داده شده است. این پلت فرم از یک منوی ناوبری منحصر به فرد برای برجسته کردن اقلام در فروشگاه، مارک های محبوب و غیره استفاده می کند.

۱۱. سیمی

Wired

Wired یک مجله و وب سایت ماهانه طولانی مدت است که بر چگونگی تاثیر تکنولوژی بر سیاست، فرهنگ و اقتصاد تمرکز دارد. این وب سایت دارای مقالات طولانی، بررسی محصولات، جمع اوری و غیره است.

۱۲. مایکروسافت اخبار

Microsoft News

Microsoft News اخرین اتفاقات داخل مایکروسافت را برجسته می کند. این ویژگی اخرین اخبار، به روز رسانی ها و داستان های مربوط به شرکت است.

۱۳. بویینگ بویینگ

Boing Boing

Boing Boing یک وب سایت با ترافیک بالا است که موضوعات مختلفی مانند تکنولوژی، داستان های علمی تخیلی، سیاست، گجت ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. این سایت همچنین فیلم ها را در های وبلاگ جاسازی می کند.

۱۴. سپیده دم

Daybreaker

Daybreaker یک جامعه رقص است که در چند ده شهر در سراسر جهان در دسترس است. این مردم را برای به اشتراک گذاشتن رقص های فرهنگی مختلف متصل می کند.

۱۵. تیلور سویفت

Taylor Swift website

تیلور سویفت یکی از قدرتمندترین موسیقیدانان جهان است و وب سایت رسمی او از وردپرس استفاده می کند. این ویژگی جزئیات مربوط به اخرین البوم های او، تاریخ تور، کالا، پروژه های کارگردانی شده و فرم ثبت نام برای خبرنامه او است..

۱۶. وبلاگ TED

TED Blog

وبلاگ TED دارای ایده های بزرگ از برنامه محبوب TED Talks است. این وبلاگ مقالات جدید، رویدادهای زنده اینده و به روز رسانی های وبلاگ نویسی زنده از مذاکرات TED را نشان می دهد.

۱۷. ناسا

NASA

وب سایت رسمی ناسا طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به اکتشافات فضایی، علوم زمین، هوانوردی و موارد دیگر را پوشش می دهد. همچنین دارای لینک هایی به دسته های رسانه های اجتماعی سازمان، های وبلاگ، پادکست ها و رویدادهای مجازی است..

۱۸. پنل

cPanel Blog

cPanel نرم افزار کنترل پنل محبوب است که توسط اکثر شرکت های میزبانی وردپرس استفاده می شود. انها از WordPress برای قدرت وب سایت و وبلاگ شرکت خود استفاده می کنند.

۱۹. وبلاگ فلیکر

Flickr blog

Flickr Blog وب سایت رسمی Flickr است که در ان تیم اخبار، به روز رسانی ها، اطلاعیه ها و بینش های مربوط به پلت فرم را به اشتراک می گذارد. این اطلاعات در مورد ویژگی های جدید، رویدادهای اینده، کانون توجه جامعه و راهنمایی برای استفاده موثر از فلیکر است.

۲۰. پرندگان خشمگین

Angry Birds

پرندگان خشمگین یک بازی ویدیویی و فیلم فوق العاده محبوب است. این وب سایت به بازدیدکنندگان اجازه می دهد بازی ها را دانلود کنند، فیلم ها را تماشا کنند و اقلام را در فروشگاه خریداری کنند.

۲۱. اوسین بولت

Usain Bolt

اوسین بولت، سریعترین مرد جهان، از وردپرس برای وب سایت شخصی خود استفاده می کند. این سایت دارای یک نوار لغزنده تمام صفحه وردپرس و یک بخش وبلاگ بزرگ با اخرین اخبار و به روز رسانی ها است.

۲۲. شرکت نیویورک تایمز

New York Times Company

شرکت نیویورک تایمز وب سایت شرکتی است که در پشت نیویورک تایمز قرار دارد. این یکی از روزنامه های برتر جهان است که بیش از ۱۶۰ میلیون خواننده ماهانه جهانی دارد.

۲۳. وبلاگ موزیلا

Mozilla Blog

موزیلا یکی از محبوب ترین مرورگرهای وب در جهان است. انها از وردپرس برای قدرت وبلاگ شرکت خود با اخرین اخبار، به روز رسانی ها و داستان های مربوط به وب استفاده می کنند.

۲۴- روزنامه هاروارد

The Harvard Gazette

روزنامه هاروارد (به زبان فارسی: Harvard Gazette) وب سایت رسمی دانشگاه هاروارد است. از یک طراحی بسیار مینیمالیستی استفاده می کند و اخرین اخبار، رویدادها و به روز رسانی ها را پوشش می دهد.

۲۵. کاخ سفید

The White House

وب سایت کاخ سفید بر روی WordPress اجرا می شود. این سایت دارای یک طرح تمیز است و اخرین لوایح، قوانین، اظهارات و غیره را ارائه می دهد.

۲۶. تن

Tonal

تونال یک باشگاه ورزشی محبوب در خانه و مربی شخصی است که توسط ورزشکارانی مانند لبرون جیمز استفاده می شود. این وب سایت توسط وردپرس طراحی شده است و از WooCommerce برای فروش سیستم تناسب اندام استفاده می کند.

۲۷. ناظر

Observer

Observer یک وب سایت خبری است که اخرین اخبار و روند سبک زندگی، هنر، سیاست، کسب و کار و افراد مشهور در سراسر جهان را پوشش می دهد.

۲۸. هاج بانک

Hodge Bank

وب سایت رسمی Hodge Bank با WordPress ایجاد شده است. این محصولات، خدمات و اطلاعات وام مسکن را برای کاربران به اشتراک می گذارد.

۲۹. عوام خلاق

Creative Commons

Creative Commons یک سازمان غیر انتفاعی است که مجوزهای Creative Commons را برای مواردی مانند عکس های سهام رایگان و سایر اثار فراهم می کند. این وب سایت برنامه های مختلف و جمع اوری تصاویر خود را برجسته می کند و کمک های مالی را می پذیرد.

۳۰. دالاس ماوریکس

Dallas Mavericks

دالاس ماوریکس یکی از هیجان انگیزترین تیم های NBA است. این سایت با استفاده از وردپرس ساخته شده است و دارای یک لغزنده تمام صفحه بزرگ، برنامه تیم و اخبار است و کاربران را تشویق می کند تا از طریق اطلاعیه های فشار ثبت نام کنند..

۳۱. این سایت

thisisFINLAND

وب سایت thisisFinland منبع نهایی در مورد انچه در فنلاند اتفاق می افتد است. این موضوعات مربوط به هنر، فرهنگ، کسب و کار، جامعه و غیره را پوشش می دهد.

۳۲. جی زی

Jay-Z

وب سایت Jay-Z یک تجربه دیجیتال است که ورزش، موسیقی، مد، هنر و فرهنگ را پوشش می دهد. از یک هدر منحصر به فرد استفاده می کند که در ان خوانندگان بر روی جعبه های خالی کلیک می کنند تا بخش هایی از سایت را کشف کنند.

۳۳. کیتی پری

Katy Perry

وب سایت رسمی کیتی پری اخرین کنسرت های خواننده، انتشار موسیقی، فیلم های برجسته و لینک های پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را برجسته می کند.

۳۴. اموزش لیدی برد

Ladybird Education

Ladybird Education منابع مختلفی را برای مربیان و زبان اموزان جوان، از جمله کتاب ها، محتوای دیجیتال، منابع اموزشی و های وبلاگ ارائه می دهد.

۳۵. ۹to5Mac

9to5Mac

۹to5Mac یک منبع برای علاقه مندان به اپل است. این سایت پوشش خبری اخبار، شایعات و محصولات اپل را پوشش می دهد.

۳۶. نیویورک

New York Post

نیویورک یک روزنامه روزانه مستقر در نیویورک است که اخبار منطقه ای و ملی را در موضوعات مختلف مانند کسب و کار، فناوری، سرگرمی و غیره پوشش می دهد.

۳۷. گروه کتاب Hachette

Hachette Book Group

گروه کتاب Hachette یکی از بزرگترین ناشران کتاب در جهان است که کتاب های معروف مانند Catcher in the Rye را منتشر می کند. این وب سایت دارای نسخه های جدید، ژانرها، کتاب ها، رویدادهای انلاین، فیلم ها و غیره است.

۳۸ خلاصه خواننده

Reader's Digest

Reader’s Digest یک مجله خانوادگی امریکایی است که نزدیک به ۱۰۰ سال است که در حال اجرا است. این وب سایت دارای یک وبلاگ بزرگ و فعال است که طیف وسیعی از موضوعات مانند غذا، خانه، طنز، تعطیلات و موارد دیگر را پوشش می دهد.

۳۹. ۰۰۷

007

وب سایت رسمی ۰۰۷ از وردپرس برای برجسته کردن اخرین داستان های مربوط به جهان جیمز باند در سراسر جهان استفاده می کند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند بلیط های فیلم را خریداری کنند و یادگاری های مربوط به ۰۰۷ را خریداری کنند.

۴۰. بنیاد اوباما

The Obama Foundation

بنیاد اوباما یک سازمان غیر انتفاعی است که توسط باراک اوباما رئیس جمهور سابق امریکا و میشل اوباما بانوی اول سابق در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. این تمرکز بر توانمندسازی با ارائه فرصت های بورس تحصیلی و مربیگری است.

۴۱. وبلاگ Grubhub

Grubhub Blog

وبلاگ Grubhub دارای اخرین اخبار در تحویل غذا، سفارش انلاین، ازمون ها و داستان های سرگرم کننده رستوران است.

۴۲. رولینگ استون

Rolling Stone

رولینگ استون یک مجله مشهور امریکایی است که بر موسیقی، سیاست و فرهنگ عامه تمرکز دارد.

ساخت وب سایت خود را با وردپرس

با نگاهی به تمام این مارک های بزرگ، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید وب سایت وردپرس خود را راه اندازی کنید.

با ابزارهای مناسب، شروع یک سایت وردپرس ساده است.

سه چیز اصلی وجود دارد که برای شروع به ان نیاز دارید:

  • یک نام دامنه: ادرس وب سایت شما (ما wpbeginner.com است).
  • یک میزبان وب: برای ذخیره فایل های وب سایت خود را به طوری که بازدید کنندگان می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.
  • یک سازنده وب سایت: نرم افزاری که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون هیچ کدی بسازید.

شما باید مطمئن شوید که از نسخه مناسب وردپرس استفاده می کنید.

ما توصیه می کنیم از نسخه WordPress.org خود میزبانی استفاده کنید زیرا استفاده از ان ۱۰۰٪ رایگان است. شما می توانید پلاگین ها را نصب کنید، طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید و مهمتر از همه، بدون هیچ محدودیتی از سایت خود درامد کسب کنید.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را به تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org.

معمولا یک نام دامنه حدود ۱۵ تا ۲۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت و میزبانی وب از ۱۰.۹۹ دلار در هر ماه شروع می شود.

این می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ زمانی که شما فقط شروع به انلاین.

Clicking the Get Started Now button in the Bluehost page

ما امیدواریم که این مقاله به شما در مورد برخی از مارک های بزرگ با استفاده از وردپرس کمک کند. شما همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد اینکه چرا باید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *